Provi heeft abonnementen gevonden

Uw adres is: - Wijzig postcode
Uw afstand tot het verbindingspunt is 0.1m.

Hierdoor is uw maximale snelheid met ADSL mb.
Gemiddelde snelheid van andere gebruikers in uw buurt
mb
Meer info
Snelste provider bij u in de buurt

Doe de postcode check!

Vul uw postcode en huisnummer in, en wij kijken voor u welke providers er beschikbaar zijn op uw adres! Het is eenvoudig, snel en u ziet direct uw mogelijkheden! Wij geven direct aan welke provider het snelste is op uw adres en wat de gemiddelde snelheid in uw buurt is. Bekijk alle beschikbare aanbiedingen en maak uw keuze!

Vul uw postcode in, hiermee controleren wij welke providers leverbaar zijn

Postcode:
Huis nr.:
Soort pakket
Verbindingstype
Verfijn op
Providers
Extra opties
Extra zenders
0172 - 749 017 ma-vrij: 9:00 - 17:30
24/7
Sluiten X

Vergelijk de volgende producten

Doe de vergelijking
 
Pakket is incl.
  • Internet
  • Bellen
  • Televisie
  • 1e jaar 30 euro per maand
  • Gratis maandelijkse aanpassen
  • Gratis installatie door monteur
Meer specificaties

20

mbit
download

2

mbit
upload

Werkelijke snelheid

57

TV
zenders

97

Radio
zenders

beschikbaar Toon zenders

€ 30,00


p/m

€ 390,00


p/j

 
Pakket is incl.
  • Internet
  • Bellen
  • Televisie
  • Beste Keus 2014
  • 100% installatie garantie
  • Tijdelijk geen aansluitkosten!
Meer specificaties

30

mbit
download

3

mbit
upload

Werkelijke snelheid

60

TV
zenders

90

Radio
zenders

beschikbaar Toon zenders

€ 38,00


p/m

€ 456,00


p/j

 
Pakket is incl.
  • Internet
  • Bellen
  • Televisie
  • 12 mnden korting
  • 15 HD zenders
Meer specificaties

30

mbit
download

3

mbit
upload

Werkelijke snelheid

60

TV
zenders

50

Radio
zenders

beschikbaar Toon zenders

€ 29,95


p/m

€ 410,70


gp/j

 
Pakket is incl.
  • Internet
  • Bellen
  • Televisie

20

mbit
download

2

mbit
upload

Werkelijke snelheid

48

TV
zenders

40

Radio
zenders

beschikbaar Toon zenders

€ 15,00


p/m

€ 351,00


p/j

 
Pakket is incl.
  • Internet
  • Bellen
  • Televisie
  • All Inclusive weken
  • 3 mnden €35,-
  • 2 HD-ontvangers
Meer specificaties

60

mbit
download

6

mbit
upload

Werkelijke snelheid

60

TV
zenders

90

Radio
zenders

beschikbaar Toon zenders

€ 35,00


p/m

€ 680,00


p/j

 
Pakket is incl.
  • Internet
  • Bellen
  • Televisie
  • Tijdelijk 3 maanden korting
  • Geen aansluitkosten
  • Inclusief online TV kijken
Meer specificaties

40

mbit
download

4

mbit
upload

Werkelijke snelheid

60

TV
zenders

90

Radio
zenders

beschikbaar Toon zenders

€ 39,95


p/m

€ 533,40


p/j

 
Pakket is incl.
  • Internet
  • Bellen
  • Televisie

40

mbit
download

4

mbit
upload

Werkelijke snelheid

48

TV
zenders

40

Radio
zenders

beschikbaar Toon zenders

€ 15,00


p/m

€ 378,00


p/j

 
Bekijk alle aanbiedingen (50 aanbiedingen)


*De mbit download snelheid die hierboven in mbit staat is de maximale snelheid die behaald kan worden met het betreffende abonnement. In werkelijkheid zal de snelheid afhangen van de bekabeling, de afstand tot het centrale aansluitpunt en de tijdstip dat u internet.

Het laatste nieuws

Oudere nieuwsberichten

Per vandaag 1 juni geeft Ziggo de zenders 13th Street, Syfy en E! niet meer door aan oud-upc klanten. Deze zenders zijn niet meer bereikbaar. De zenders, onderdeel van Universal, zijn onderdeel van een zeer grote zenderwijziging die al sinds 1 april gaande is bij Ziggo.

Lees meer..

Per 1 juli 2015 zullen voormalig UPC klanten meer moeten gaan betalen voor onder andere bellen met een vaste telefoon. Eerder dit jaar verhoogde Ziggo ook al de prijzen voor haar klanten en nu volgt er dus een tweede prijsverhoging in korte tijd binnen de gefuseerde bedrijven.

Lees meer..

John Malone, voorzitter van Liberty Global (het moederbedrijf van Ziggo) zou graag zien dat zijn bedrijf in Nederland fuseert met Vodafone. Volgens Malone zou dit van enorme waarde zijn. Ook geeft hij aan dat Liberty Global in landen waar het concern groot genoeg is mobiele aanbieders gaat overnemen.

Lees meer..

KPN heeft inmiddels in zeven Nederlandse steden de snellere variant van 4g, 4g+ geactiveerd meldt de provider. De snellere variant van het 4g netwerk moet in de loop van het jaar in meer steden beschikbaar komen voor klanten van KPN.

Lees meer..

De laatste aanbieder reviews

Tot nu toe altijd goed geholpen door de service desk. Helpdesk is een ander verhaal televisie 2x per jaar blokken maar het is tot nu toe nog altijd opgelost en is de enige provider waar ik niet afhankelijk ben van hun media box. Prijs snelheid is geen betere. XS4all kpn ziggo zijn niet beter en ik betaal meer en als je kijkt naar service is het niet beter.

Theo schreef over Telfort

Waardeloos sinds de samenvoeging met UPC. Er zijn maar een paar HD zenders beschikbaar, volgens Ziggo ligt het aan onze TV (die voor de samenvoeging prima werkte). We hebben al meerdere klachten ingediend maar er komt geen reactie.

D. Flikkema schreef over Ziggo

Wat een teleurstellende ervaring met een jarenlang goede provider. Na jarenlang een tevreden klant te zijn geweest, Wanadoo/Orange/Online, door de goede ervaringen overgestapt op Online Alles in 1 Glasvezel. Dit vanaf Februari 2015.Wat een ellende. Internet duurde 1 week voor dit werkte, TV 2 weken en telefonie 3 weken. Bij meldingen wordt er doodleuk gezet dat het wel aan mijn aansluiting zal liggen. Ik moest maar verder proberen en anders weer bellen, knap zonder werkende telefoonaansluiting. Kost dus een prepaid kaart. Bleek uiteindelijk aan de glasvezel aansluiting in de centrale te liggen. Wel uiteraard de rekening volledig opeisen, ondanks mails voor aanpassing 1e afrekening aan Online waarop geen reactie is geweest. De TV en telefonie ontvangst geeft 3 tot 5 keer per week uitval, alles weer resetten of een half uur wachten is de enige mogelijkheid. Afgelopen week weer een geweldige stunt van Online. Een reden om bij Online te blijven in Februari was het behoud van eigen E-mail adres(sen). Helaas zijn deze nu eenzijdig na 3 maanden stopgezet omdat het "oude ASDL"contract vervangen is door glasvezel. Dit uiteraard weer zonder enige kennisgeving. Mis nu belangrijke mails welke Online niet meer kan terugzetten. De uiterst vriendelijke hulplijn kan helaas weinig tot geen oplossing bieden. Ga nu jurisch advies inwinnen om de afgesloten 2 jarig contract te laten ontbinden en schade te verhalen op Online.nl Klant worden van deze provider is wat mij betreft geen aanbeveling.

Joost schreef over Online