• 100% onafhankelijk
  • 100% Gratis
  • Gratis helpdesk!
    Bel 088 3232 032
Filter
Vergelijk
Sorteer
Filters
Algemeen
Providers
Soort pakket
Kosten per maand
tot €
Contractduur
Levertijd
Internet
Downloadsnelheid
MB t/m
MB
Uploadsnelheid
MB t/m
MB
Verbindingstype
Internet extra

TV

Favoriete zenders
TV Extra

Bellen

Mobiel bellen bij
Bellen extra
Je bevindt je hier: Home / Abonnementen / Telfort Internet & Bellen

Telfort

Internet & Bellen

Vaste lage prijs
Gratis draadloos WiFi-modem
Betrouwbaar KPN netwerk
2x zoveel minuten, MB’s (mobiel)

Specificaties Telfort Internet & Bellen

  • Kosten
    Maandprijs
    € 27,50
    Actieprijs
    € per maand.
    Jaarprijs
    maanden a €
    €0,00
    Eenmalige aansluitkosten
    €30,00
    Eenmalige afsluitkosten
    €0,00
    Eenmalige verzendkosten
    €0,00
    Exclusieve ProviderCheck korting
    €-12,50

    Totaal per jaar
    €347,50
  • Abonnement
    Monteurskosten
    €70,00
    Contractduur
    12 maanden
    Levertijd
    3 weken
  • Internet
    Downloadsnelheid
    12288 kbps
    Uploadsneheid
    1024 kbps
    Eigen IP-adres
    Ruimte eigen website
    0 MB
    Netwerkaanbieder
    Telfort
    Nieuwsgroepen
    Server toegestaan
    Aantal POP e-mail adres(sen)
    5
    Capaciteit mailbox
    50 MB
    Toegang via webmail
    Anti-spam
    Anti-virus
  • Bellen
    Bellen
    Starttarief
    €0,11 per gesprek
    Bellen binnen de regio
    €0,110 per minuut
    Bellen buiten de regio
    €0,110 per minuut
    Bellen naar mobiel
    €0,110 per minuut
    Onbeperkt bellen
    Onbeperkt bellen naar alle vaste nummers in Nederland voor € 5,00 per maand. Onbeperkt bellen naar mobiele nummers in Nederland voor € 5,00 per maand. Onbeperkt bellen naar vaste nummers in 40 landen voor € 5,00 per maand
    Nummerweergave
    Voicemail

Reviews

Schrijf review
Service
Prijs
Snelheid
Installatie
Toine van Deursen schreef over Telfort
2017-04-21
Toine van Deursen schreef over Telfort
2017-04-21
8 maart heb ik internet besteld met daarin de bevestiging van de datum van 19-4. 19 april is de internetverbinding werkend opgeleverd: · Om 11:00 is er iemand van onsbrabantnet of reggefiber geweest om de oude glasvezelmodem af te sluiten. · Om 16:30 is er iemand van Guidion (Telfort) geweest om een en ander aan te sluiten. Dat is correct gedaan. Toen hij vertrok werkte alles. 20 april 14:44 is de verbinding verbroken 20 april 19:15 heb ik contact gezocht met telfort klantenservice. Zij meldden mij dat de verbinding pas 5-5 werkend wordt opgeleverd. Zij adviseerden mij een mail te sturen. Klacht 1: Ik heb nu geen internet en televisie en kan niet wachten tot 5-5, omdat: 1) Ik regelmatig thuiswerk en daarvoor een werkende internetverbinding nodig heb 2) De kinderen de komende 2 weken vakantie hebben (vanaf morgen): a. Ik dus thuis moet werken om hen op te vangen b. Zij dan ook veel gebruik maken van de internetverbinding Klacht 2: De telefonische helpdesk lijkt niet de mogelijkheden te hebben om mij echt te helpen. Zodat een klachtmail gestuurd moet worden.
8 maart heb ik internet besteld met daarin de bevestiging van de datum van 19-4. 19 april is de internetverbinding werkend opgeleverd: · Om 11:00 is er iemand van onsbrabantnet of reggefiber geweest om de oude glasvezelmodem af te sluiten. · Om 16:30 is er iemand van Guidion (Telfort) geweest om een en ander aan te sluiten. Dat is correct gedaan. Toen hij vertrok werkte alles. 20 april 14:44 is de verbinding verbroken 20 april 19:15 heb ik contact gezocht met telfort klantenservice. Zij meldden mij dat de verbinding pas 5-5 werkend wordt opgeleverd. Zij adviseerden mij een mail te sturen. Klacht 1: Ik heb nu geen internet en televisie en kan niet wachten tot 5-5, omdat: 1) Ik regelmatig thuiswerk en daarvoor een werkende internetverbinding nodig heb 2) De kinderen de komende 2 weken vakantie hebben (vanaf morgen): a. Ik dus thuis moet werken om hen op te vangen b. Zij dan ook veel gebruik maken van de internetverbinding Klacht 2: De telefonische helpdesk lijkt niet de mogelijkheden te hebben om mij echt te helpen. Zodat een klachtmail gestuurd moet worden.
Service
Prijs
Snelheid
Installatie
Thomas schreef over Telfort
2017-02-04
Thomas schreef over Telfort
2017-02-04
Al 3 jaar klant bij Telfort, nu overgestapt naar NLE vanwege het verschil in maandbedrag (€36.50 tov €29.95) en jaarbedrag (€438 tov €359.40). Internet snelheid is hetzelfde, NLE heeft 110 digitale zenders en Telfort nog geen eens 80. Reden genoeg om over te stappen dus! Verder de service is van Telfort niet je-van-het, heb ooit zonder gezeur nieuwe afstandsbediening gekregen, maar het digitale kastje van de tv na 4x problemen nog niet vervangen!! zeer slechte zaak.
Al 3 jaar klant bij Telfort, nu overgestapt naar NLE vanwege het verschil in maandbedrag (€36.50 tov €29.95) en jaarbedrag (€438 tov €359.40). Internet snelheid is hetzelfde, NLE heeft 110 digitale zenders en Telfort nog geen eens 80. Reden genoeg om over te stappen dus! Verder de service is van Telfort niet je-van-het, heb ooit zonder gezeur nieuwe afstandsbediening gekregen, maar het digitale kastje van de tv na 4x problemen nog niet vervangen!! zeer slechte zaak.
Service
Prijs
Snelheid
Installatie
E. van der Hoek schreef over Telfort
2016-07-27
E. van der Hoek schreef over Telfort
2016-07-27
Slechte service. Ik ben zonder bericht afgesloten, omdat ik overgestapt zou zijn naar een andere provider. Klopt niets van!
Slechte service. Ik ben zonder bericht afgesloten, omdat ik overgestapt zou zijn naar een andere provider. Klopt niets van!

Heb je vragen of hulp nodig?

Bel gratis 088 3232 032

maandag tot en met vrijdag: 9:00 - 17:00

  • Of maak gebruik van:

Waarom ProviderCheck?

  • Objectieve vergelijking
  • Altijd de actuele aanbiedingen
  • Vergelijking van alle grote providers
  • Klantenservice: 088 3232 032
  • Duizenden tevreden overstappers
  • Niet verbonden aan een provider

Telfort op YouTube