• 100% onafhankelijk
  • 100% Gratis
  • Gratis helpdesk!
    Bel 088 3232 032
Filter
Vergelijk
Sorteer
Filters
Algemeen
Providers
Soort pakket
Kosten per maand
tot €
Contractduur
Levertijd
Internet
Downloadsnelheid
MB t/m
MB
Uploadsnelheid
MB t/m
MB
Verbindingstype
Internet extra

TV

Favoriete zenders
TV Extra

Bellen

Mobiel bellen bij
Bellen extra
Je bevindt je hier: Home / Abonnementen / Ziggo Connect Start & Play Start

Ziggo

Connect Start & Play Start

3 maanden voor € 34,95
Interactieve TV
TV kijken op Tablet + Smartphone
TV kijken via het internet

Specificaties Ziggo Connect Start & Play Start

  • Kosten
    Maandprijs
    € 45,95
    Actieprijs
    Eerste 3 maanden € 34,95 per maand.
    Daarna betaalt u € 45,95 per maand.
    Jaarprijs
    3 maanden a €16,25
    €48,75
    9 maanden a €27,25
    €245,25
    Kabel TV en Radio (12 maanden a €18,70)
    €224,40
    Eenmalige aansluitkosten
    €17,50
    Eenmalige afsluitkosten
    €0,00
    Eenmalige verzendkosten
    €0,00
    Exclusieve ProviderCheck korting
    €-12,50

    Totaal per jaar
    €523,40
  • Abonnement
    Monteurskosten
    €0,00
    Contractduur
    12 maanden
    Levertijd
    2 weken
  • Internet
    Downloadsnelheid
    40960 kbps
    Uploadsneheid
    4096 kbps
    Eigen IP-adres
    Ruimte eigen website
    10240 MB
    Netwerkaanbieder
    Ziggo
    Nieuwsgroepen
    Server toegestaan
    Aantal POP e-mail adres(sen)
    6
    Capaciteit mailbox
    5120 MB
    Toegang via webmail
    Anti-spam
    Anti-virus
  • Bellen
    Bellen
    Starttarief
    €0,11 per gesprek
    Bellen binnen de regio
    €0,110 per minuut
    Bellen buiten de regio
    €0,110 per minuut
    Bellen naar mobiel
    €0,110 per minuut
    Onbeperkt bellen
    Onbeperkt bellen naar vaste en mobiele nummers in Nederland voor € 10,95 per maand
    Nummerweergave
    Voicemail
  • Digitale TV
    Digitale TV
    Digitale TV zenders
    78 Zenders
    Digitale Radio zenders
    90 Zenders
    Zenderoverzicht
    Met HD
    Met HD uitleg
    Standaard ontvangt u 35 zenders in HD kwaliteit
    Met Video On Demand
    Met programma gemist
    Met programma gemist uitleg
    Tot 7 dagen terug, gratis of betaald afhankelijk van de zender
    Met digitale programmagids
    Meerdere TVs beschikbaar
    Meerdere TVs uitleg
    Extra Ziggo Mediabox € 4,00 per maand of extra Ziggo CI+ Module voor € 2,00 per maand. Analoog of via DVB-C signaal gratis.

Reviews

Schrijf review
Service
Prijs
Snelheid
Installatie
Marina schreef over Ziggo
2017-05-18
Marina schreef over Ziggo
2017-05-18
Al jaren ziggo bevalt nog steeds goed.
Al jaren ziggo bevalt nog steeds goed.
Service
Prijs
Snelheid
Installatie
schreef over Ziggo
2017-04-26
schreef over Ziggo
2017-04-26
Tot voor een jaar à anderhalf jaar geleden was ik best tevreden over Ziggo, maar de laatste tijd wordt het erger en erger. Vooral sinds ik de Horizon mediabox heb. Het is gewoon zielig hoe vaak dat ding storingen heeft. Programma's worden niet opgenomen, vaak is er opeens geen verbinding meer, terugkijken is niet mogelijk en de laatste week werkt On demand helemaal niet meer. Als je contact opneemt met Ziggo (na ein-de-loos wachten aan de telefoon) krijg je steevast te horen dat het aan jou ligt en niet aan Ziggo. Ik ga overstappen!!
Tot voor een jaar à anderhalf jaar geleden was ik best tevreden over Ziggo, maar de laatste tijd wordt het erger en erger. Vooral sinds ik de Horizon mediabox heb. Het is gewoon zielig hoe vaak dat ding storingen heeft. Programma's worden niet opgenomen, vaak is er opeens geen verbinding meer, terugkijken is niet mogelijk en de laatste week werkt On demand helemaal niet meer. Als je contact opneemt met Ziggo (na ein-de-loos wachten aan de telefoon) krijg je steevast te horen dat het aan jou ligt en niet aan Ziggo. Ik ga overstappen!!
Service
Prijs
Snelheid
Installatie
Gerard schreef over Ziggo
2017-01-16
Gerard schreef over Ziggo
2017-01-16
8 januari Ziggo internet & TV besteld met ingangsdatum 20 februari. Aanvraag wordt per mail bevestigd. 13 januari een brief ontvangen met het verzoek telefonisch contact op te nemen over een paar vragen, omdat ze mij telefonisch niet kunnen bereiken (Ik heb geen gemiste oproepen en weet dus dat dit niet waar is. Dit is voor hen een standaardprocedure). Klantenservice is niet te bereiken door exorbitante wachttijd. Mail gestuurd dat ze mij maar moeten bellen over de vragen. Ziggo belt mij en medewerker kan niet vinden wat de vragen zijn (“U vraagt toch om te bellen ?”). Na lang zoeken ontdekt hij alleen dat er nog rekeningen openstaan van de vorige bewoner van mijn adres die daar in 2008 (!) is vertrokken. Saillant detail: Ik heb hen 9 jaar geleden 17 brieven hierover teruggestuurd en geholpen om aan het nieuwe adres van die bewoner te komen. Hierna nooit meer iets van Ziggo (UPC) gehoord. Medewerker geeft aan dat hij de gestopte bestelling opnieuw zal activeren en stuurt 13 januari een nieuwe bevestiging met een voor mij totaal onbekende ingangsdatum van 14 januari. Ik stuur Ziggo een mail dat ik niet begrijp waar die datum vandaan komt. Ziggo stuurt 16 januari een superdom antwoord dat zij niets kunnen terugvinden (ook hun eigen bevestiging niet) en dat ze, omdat deze medewerker niet bij het gesprek is geweest, niets kunnen doen. In een langdurig telefonisch contact hierover stelt Ziggo voor de ingangsdatum te wijzigen naar 20 februari, maar ze zeggen dit niet per mail of schriftelijk te kunnen bevestigen. Ook niet nadat ik heb uitgelegd hoe dat in hun systeem verwerkt zou kunnen worden. Een bevestiging naar een foute versie wijzigen kan dus wel, maar herstellen niet. Na zoveel ellende in alleen maar het aanvraagproces weet je in ieder geval zeker dat je Ziggo niet als provider wilt.
8 januari Ziggo internet & TV besteld met ingangsdatum 20 februari. Aanvraag wordt per mail bevestigd. 13 januari een brief ontvangen met het verzoek telefonisch contact op te nemen over een paar vragen, omdat ze mij telefonisch niet kunnen bereiken (Ik heb geen gemiste oproepen en weet dus dat dit niet waar is. Dit is voor hen een standaardprocedure). Klantenservice is niet te bereiken door exorbitante wachttijd. Mail gestuurd dat ze mij maar moeten bellen over de vragen. Ziggo belt mij en medewerker kan niet vinden wat de vragen zijn (“U vraagt toch om te bellen ?”). Na lang zoeken ontdekt hij alleen dat er nog rekeningen openstaan van de vorige bewoner van mijn adres die daar in 2008 (!) is vertrokken. Saillant detail: Ik heb hen 9 jaar geleden 17 brieven hierover teruggestuurd en geholpen om aan het nieuwe adres van die bewoner te komen. Hierna nooit meer iets van Ziggo (UPC) gehoord. Medewerker geeft aan dat hij de gestopte bestelling opnieuw zal activeren en stuurt 13 januari een nieuwe bevestiging met een voor mij totaal onbekende ingangsdatum van 14 januari. Ik stuur Ziggo een mail dat ik niet begrijp waar die datum vandaan komt. Ziggo stuurt 16 januari een superdom antwoord dat zij niets kunnen terugvinden (ook hun eigen bevestiging niet) en dat ze, omdat deze medewerker niet bij het gesprek is geweest, niets kunnen doen. In een langdurig telefonisch contact hierover stelt Ziggo voor de ingangsdatum te wijzigen naar 20 februari, maar ze zeggen dit niet per mail of schriftelijk te kunnen bevestigen. Ook niet nadat ik heb uitgelegd hoe dat in hun systeem verwerkt zou kunnen worden. Een bevestiging naar een foute versie wijzigen kan dus wel, maar herstellen niet. Na zoveel ellende in alleen maar het aanvraagproces weet je in ieder geval zeker dat je Ziggo niet als provider wilt.

Heb je vragen of hulp nodig?

Bel gratis 088 3232 032

maandag tot en met vrijdag: 9:00 - 17:00

  • Of maak gebruik van:

Waarom ProviderCheck?

  • Objectieve vergelijking
  • Altijd de actuele aanbiedingen
  • Vergelijking van alle grote providers
  • Klantenservice: 088 3232 032
  • Duizenden tevreden overstappers
  • Niet verbonden aan een provider

Ziggo op YouTube