• 100% onafhankelijk 100% onafhankelijk
  • 100% Gratis 100% Gratis
  • Gratis helpdesk!
    Gratis helpdesk!
    Bel 088 3232 032
Filters
Algemeen
Toon resultaten
Mobiel bellen bij
Kosten per maand
tot €
Contractduur
Levertijd
Providers
Internet
Downloadsnelheid
Mb t/m
Mb
Uploadsnelheid
Mb t/m
Mb
Verbindingstype
Internet extra
TV
Favoriete zenders
TV Extra
Bellen
Bellen extra
Toon resultaten

Klanten van Vodafone klagen over traag internet

Dinsdag 15 april 2014 0 minuten en 26 seconden leestijd

Klanten van Vodafone klagen over traag internet

Vodafone klanten die gebruik maken van mobiel internet klagen over een lage snelheid door een proxy die niet is uit te schakelen. De proxy is bedoeld om het internet te versnellen, op dit moment gebeurt precies het tegenovergestelde.

Op dit moment worden de problemen onderzocht door Vodafone. Klanten die naar een website willen zien de proxy ook verschijnen in hun adresbalk, er komt 1.1.1.1 te staan voor de website die ze willen bezoeken. De proxy zou ervoor moeten zorgen dat de data die wordt verbruikt verkleind wordt. Hiermee is de belasting op het netwerk lager en kunnen meer klanten gebruik maken van mobiel internet.

Wat de oorzaak is dat de proxy op dit moment niet werkt is op dit moment niet duidelijk, Vodafone werkt aan een oplossing.

Vul je postcode in om te zien welke providers leverbaar zijn op jouw adres.