• 100% onafhankelijk 100% onafhankelijk
  • 100% Gratis 100% Gratis
  • Gratis helpdesk!
    Gratis helpdesk!
    Bel 088 3232 032
Filters
Algemeen
Toon resultaten
Mobiel bellen bij
Kosten per maand
tot €
Contractduur
Levertijd
Providers
Internet
Downloadsnelheid
Mb t/m
Mb
Uploadsnelheid
Mb t/m
Mb
Verbindingstype
Internet extra
TV
Favoriete zenders
TV Extra
Bellen
Bellen extra
Toon resultaten

Vodafoneklanten kunnen abonnement wijzigen na klachten

Dinsdag 16 september 2014 0 minuten en 46 seconden leestijd

Vodafoneklanten kunnen abonnement wijzigen na klachten

Ruim tweeduizend klanten van Vodafone hebben geklaagd over de hoge kosten bij het buiten de bundel internetten. Klanten van Vodafone kregen bovendien niet of te laat een bericht dat de internetbundel op was.

Na de uitzending van het Tros programma Radar heeft Vodafone een speciale pagina opgericht waar klanten makkelijk kunnen overstappen. Hierbij blijft de looptijd van het abonnement hetzelfde en de prijs “ongeveer gelijk”. Met de nieuwe abonnementen krijgen klanten een veel lagere snelheid wanneer het limiet is bereikt. Er zijn er dan ook geen extra kosten voor het buiten de bundel gebruiken van mobiel internet.

Verder geeft de nieuwe pagina van Vodafone handige tips over het gebruik van mobiele data en hoe dit zo goed mogelijk in de hand gehouden kan worden door de klanten zelf. Zo geeft Vodafone tips over het uitschakelen van automatische updates, het automatisch afspelen van filmpjes stoppen en hoe het via Spotify mogelijk is om nummers op te slaan waardoor maar een keer data wordt verbruikt.

Het wisselen van de abonnementen is volgens Vodafone een tijdelijke optie, het is niet bekend gemaakt tot wanneer dit mogelijk is voor klanten. 

Vul je postcode in om te zien welke providers leverbaar zijn op jouw adres.