• 100% onafhankelijk 100% onafhankelijk
  • 100% Gratis 100% Gratis
  • Gratis helpdesk!
    Gratis helpdesk!
    Bel 088 3232 032
Filters
Algemeen
Toon resultaten
Mobiel bellen bij
Kosten per maand
tot €
Contractduur
Levertijd
Providers
Internet
Downloadsnelheid
Mb t/m
Mb
Uploadsnelheid
Mb t/m
Mb
Verbindingstype
Internet extra
TV
Favoriete zenders
TV Extra
Bellen
Bellen extra
Toon resultaten

KPN compenseert haar glasvezel klanten niet

Woensdag 20 maart 2013 0 minuten en 31 seconden leestijd

KPN compenseert haar glasvezel klanten niet

Advocatenkantoor Loonstein eiste namens duizenden klanten van KPN een compensatie aan wie VDSL als glasvezel verkocht is. Volgens eigen onderzoek van KPN hebben de klanten waar voor hun geld gekregen en komt er geen compensatie.

In 2008 en 2009 is KPN gestart met de uitrol van breedbanddiensten bij 20.000 klanten. Tot de wijkkast werd gebruikgemaakt van glasvezel en vanaf de wijkkast werd gebruikgemaakt van koper tot in het huis, ook wel de Fiber-to-the-Curb dienst genoemd. KPN noemde dit product KPN Glasvezel omdat de verbinding grotendeels via het glasvezelnetwerk liep. 

KPN heeft haar klanten laten weten dat ze ook kunnen kiezen voor de Fiber-to-the-Home dienst van KPN waar glasvezel wel tot in het huis wordt aangelegd, maar daar geldt een hoger tarief voor.

Wilt u weten of glasvezel bij u beschikbaar is of dat u geld kunt besparen met overstappen? Doe de postcodecheck

Vul je postcode in om te zien welke providers leverbaar zijn op jouw adres.