• 100% onafhankelijk 100% onafhankelijk
  • 100% Gratis 100% Gratis
  • Gratis helpdesk!
    Gratis helpdesk!
    Bel 088 3232 032
Filters
Algemeen
Toon resultaten
Mobiel abonnement bij
Kosten per maand
tot €
Contractduur
Levertijd
Providers
Internet
Downloadsnelheid
Mb t/m
Mb
Uploadsnelheid
Mb t/m
Mb
Verbindingstype
Internet extra
TV
Favoriete zenders
TV Extra
Bellen
Bellen extra
Toon resultaten

Vodafone gaat klantenservicesystemen vernieuwen

Maandag 20 oktober 2014 0 minuten en 26 seconden leestijd

Vodafone gaat klantenservicesystemen vernieuwen

Vodafone gaat het aantal IT systemen van 25 terugbrengen naar 1. Op die manier wil de provider alles overzichtelijk houden en ervoor zorgen dat de klant en provider alles in één systeem kan zien.

De vernieuwing van het klantenservicesysteem kost 200 miljoen euro en er is in 2011 al mee begonnen. Het komende jaar worden bestaande klanten overgezet op het nieuwe systeem. Met het nieuwe systeem wil Vodafone zich neerzetten als “quad-play” aanbieder. Bij een “quad-play” pakket is het mogelijk om vast internet, vaste telefonie, internet en mobiel af te nemen bij één provider.

Het nieuwe systeem gaat ervoor zorgen dat klanten een inzichtelijkere rekening krijgen, meer mogelijkheden via My Vodafone en meer gemak en ondersteuning. 

Vul je postcode in om te zien welke providers leverbaar zijn op jouw adres.