• 100% onafhankelijk 100% onafhankelijk
  • 100% Gratis 100% Gratis
  • Gratis helpdesk!
    Gratis helpdesk!
    Bel 088 3232 032
Filters
Algemeen
Toon resultaten
Mobiel bellen bij
Kosten per maand
tot €
Contractduur
Levertijd
Providers
Internet
Downloadsnelheid
Mb t/m
Mb
Uploadsnelheid
Mb t/m
Mb
Verbindingstype
Internet extra
TV
Favoriete zenders
TV Extra
Bellen
Bellen extra
Toon resultaten

Klanten met hoog internetverbruik worden toch niet afgesloten door UPC

Vrijdag 05 april 2013 0 minuten en 42 seconden leestijd

Klanten met hoog internetverbruik worden toch niet afgesloten door UPC

Klanten van UPC die bovengemiddeld downloaden worden toch niet afgesloten van hun internet. UPC heeft na ophef hierover de algemene voorwaarden aangepast.

Afgelopen donderdag ontstond er onduidelijkheid over de algemene voorwaarden van UPC omdat die beschrijven dat als een klant vijf keer meer dan gemiddeld aan internet gebruikt er maatregelen genomen kunnen worden, het zogeheten fair use policy. UPC wilde met deze beschrijving aangeven dan het beleid alleen voor zeer uitzonderlijke gevallen geldt.

Met de fair use policy wil UPC voorkomen dat het netwerk en de klanten hinder ondervinden van excessief dataverbruik. UPC heeft geconstateerd dat de huidige formulering voor onduidelijkheid heeft geleid en daarom is de formulering nu iets aangepast. In de voorwaarden staat nu geen specifieke limiet meer vermeldt, maar alleen nog over excessief en/of oneigenlijk gebruik van internet. Mocht deze situatie zich voordoen dan kan UPC extra geld vragen, de internetsnelheid verlagen of andere wettelijk toegestane maatregelen nemen.

Bekijk nu de nieuwe abonnementen van UPC tot 150 Mb/s. Klik hier

Vul je postcode in om te zien welke providers leverbaar zijn op jouw adres.