• 100% onafhankelijk 100% onafhankelijk
  • 100% Gratis 100% Gratis
  • Gratis helpdesk!
    Gratis helpdesk!
    Bel 088 3232 032
Filters
Algemeen
Toon resultaten
Mobiel bellen bij
Kosten per maand
tot €
Contractduur
Levertijd
Providers
Internet
Downloadsnelheid
Mb t/m
Mb
Uploadsnelheid
Mb t/m
Mb
Verbindingstype
Internet extra
TV
Favoriete zenders
TV Extra
Bellen
Bellen extra
Toon resultaten

De Consumentenbond vraagt ACM om maatregelen tegen Online.nl

Donderdag 10 maart 2016 0 minuten en 30 seconden leestijd

De Consumentenbond vraagt ACM om maatregelen tegen Online.nl

De Consumentenbond heeft al meerdere malen de provider op slechte dienstverlening aangesproken en ook een groot spandoek opgehangen bij de vestiging in Den haag.

Vanaf eind 2014 komen er op Klachtenkompas.nl, het klachtenplatform van de consumentenbond, tientallen klachten per week binnen over Online.nl. In vele gevallen gaat het hier over het niet leveren van aangeboden diensten en weinig medewerking vanuit Online.nl om dit probleem op te lossen. 

Precies een jaar geleden heeft Online.nl beloofd klachten beter op te lossen. Zij hebben onder andere extra klantenservice medewerkers aangenomen. Echter lijkt ook dit nog niet voldoende te zijn want ook in 2015 was Online.nl weer de provider met de meeste klachten. De Consumentenbond vind dat het nu tijd word dat de ACM maatregelen gaat nemen.

Vul je postcode in om te zien welke providers leverbaar zijn op jouw adres.