• 100% onafhankelijk 100% onafhankelijk
  • 100% Gratis 100% Gratis
  • Gratis helpdesk!
    Gratis helpdesk!
    Bel 088 3232 032
Filters
Algemeen
Toon resultaten
Mobiel abonnement bij
Kosten per maand
tot €
Contractduur
Levertijd
Providers
Internet
Downloadsnelheid
Mb t/m
Mb
Uploadsnelheid
Mb t/m
Mb
Verbindingstype
Internet extra
TV
Favoriete zenders
TV Extra
Bellen
Bellen extra
Toon resultaten

Klein deel Vodafone klanten krijgt onjuiste weergave van dataverbruik

Donderdag 31 juli 2014 0 minuten en 41 seconden leestijd

Klein deel Vodafone klanten krijgt onjuiste weergave van dataverbruik

Een deel van de Vodafone Red klanten krijgt te laat een bericht bij het bereiken van hun datalimiet. Vodafone belooft dat klanten gecompenseerd worden.

Het gaat om minder dan 2% van de klanten bij Vodafone die te laat of geen melding krijgen van het bereiken van het datalimiet. Vodafone stelt dat het overgrote deel van de klanten geen last heeft van de problemen en dat het zich beperkt tot een kleine groep Vodafone Red-klanten

Het probleem komt door het verkeerd tonen van dataverbruik in de My Vodafone-app. Klanten krijgen geen melding wanneer het verbruik de 80% bereikt. De melding dat klanten 100% hebben bereikt komt helemaal niet of te laat. Hierdoor weten klanten niet wanneer ze het datalimiet hebben bereikt en extra moeten gaan betalen.

Wanneer de 100% sms te laat is verstuurd belooft Vodafone haar klanten dat ze niks extra’s hoeven te betalen. Alleen het deel van de data dat na de 100% sms wordt gebruikt komt op de rekening te staan.

Vul je postcode in om te zien welke providers leverbaar zijn op jouw adres.