• 100% onafhankelijk 100% onafhankelijk
  • 100% Gratis 100% Gratis
  • Gratis helpdesk!
    Gratis helpdesk!
    Bel 088 3232 032
Filters
Algemeen
Toon resultaten
Mobiel abonnement bij
Kosten per maand
tot €
Contractduur
Levertijd
Providers
Internet
Downloadsnelheid
Mb t/m
Mb
Uploadsnelheid
Mb t/m
Mb
Verbindingstype
Internet extra
TV
Favoriete zenders
TV Extra
Bellen
Bellen extra
Toon resultaten

Klanten van Vodafone kunnen simkaart niet activeren

Woensdag 22 oktober 2014 0 minuten en 37 seconden leestijd

Klanten van Vodafone kunnen simkaart niet activeren

Klanten van Vodafone die een nieuw pakket hebben afgesloten of een bestaand abonnement hebben verlengd kunnen de simkaart sinds afgelopen dinsdag niet activeren. Hierdoor kunnen ze niet bellen of internetten.

Het is niet bekend waar de storing door wordt veroorzaakt, Vodafone geeft aan het aan een oplossing werkt. De storing lijkt ook minder erg te worden, sommige klanten kunnen hun simkaart wel weer activeren. Andere klanten blijven echter melden dat ze geen gebruik kunnen maken va de mobiele diensten van Vodafone.

De storing treft niet alleen nieuwe abonnees, maar ook klanten die hebben verlengd of een nieuwe simkaart hebben aangevraagd. Het is niet bekend wanneer de storing helemaal verholpen is.

Vanaf volgend jaar gaat Vodafone over op een nieuw computersysteem, of de storing daar mee te maken heeft is op dit moment niet bekend. De laatste grote storing was van de zomer, Vodafoneklanten kregen toen niet of te laat bericht over het overschrijden van de internetbundel.

Vul je postcode in om te zien welke providers leverbaar zijn op jouw adres.