• 100% onafhankelijk 100% onafhankelijk
  • 100% Gratis 100% Gratis
  • Gratis helpdesk!
    Gratis helpdesk!
    Bel 088 3232 032
Filters
Algemeen
Toon resultaten
Mobiel bellen bij
Kosten per maand
tot €
Contractduur
Levertijd
Providers
Internet
Downloadsnelheid
Mb t/m
Mb
Uploadsnelheid
Mb t/m
Mb
Verbindingstype
Internet extra
TV
Favoriete zenders
TV Extra
Bellen
Bellen extra
Toon resultaten

Klanten van Cogas kunnen Ziggo-mailadres niet meenemen naar Caiway

Donderdag 30 oktober 2014 0 minuten en 50 seconden leestijd

Klanten van Cogas kunnen Ziggo-mailadres niet meenemen naar Caiway

Klanten van Ziggo kunnen het Ziggo-mailadres niet meenemen naar Caiway zonder technische aanpassingen aan de kant van Cogas. Ziggo-klanten verliezen hiermee toegang tot het e-mailadres zodra het Ziggo abonnement stopt.

Wanneer Caiway de diensten van Ziggo overneemt verliezen klanten verschillende extra’s die niet door Caiway worden aangeboden. Hierbij kan worden gedacht aan Ziggo Wifi Spots, een tweede telefoonlijn, mobiele telefonie en dus ook e-mail via een Ziggo adres.

Vanaf 1 januari 2015 gaat Caiway triple-play diensten aanbieden voor klanten die nu gebruik maken van Ziggo. Sinds de bekendmaking halverwege oktober is er veel te doen over de verplichte overstap van Ziggo naar Caiway, zo buigt de consumentenbond zich over de kwestie, is er een protest Facebook pagina en een petitie opgezet.

Hiernaast stellen verschillende gemeenten in Twente dat nieuwe Caiway klanten nog wel bij het Ziggo-mailadres moeten kunnen komen. Dit is volgens Ziggo echter niet mogelijk en de toegang tot het mail-account wordt afgesloten zodra het contract wordt beëindigd. 

Wilt u als klant van Ziggo (via Cogas) niet verplicht overstappen naar Caiway? Er zijn in uw regio veel mogelijkheden, doe de postcodecheck of bel onze ProviderCheck overstap desk voor een persoonlijk advies (0172-749017)

 

Vul je postcode in om te zien welke providers leverbaar zijn op jouw adres.