100% onafhankelijk
100% gratis
Laagste prijsgarantie

€50,- cashback bij T-Mobile!

Dinsdag 11 Oktober 2022 3 minuten en 29 seconden leestijd

€50,- cashback bij T-Mobile!

Ben jij op zoek naar een nieuw internet (en tv) abonnement? Dan ben je bij T-Mobile aan het goede adres! Naast een mooie actie en voordelige prijzen ontvang je nu namelijk ook een hele mooie cashback. Ben je benieuwd naar de T-Mobile deal? Lees snel verder…

Stap deze maand over naar T-Mobile en ontvang een mooie cashback. Je ontvangt €50,- cashback op de abonnementen internet & tv, internet & bellen en alles-in-1. Heb je liever een internet only abonnement? Dan ontvang je €25,- cashback. Je kunt dus op alle abonnementen een mooie korting verwachten!

Ben je benieuwd of jij deze korting kunt claimen door over te stappen naar T-Mobile? Doe dan nu onze gratis postcodecheck. 

Hoe stap je via ProviderCheck over naar T-Mobile?

Als je over wilt stappen naar T-Mobile kun je bij ons de gratis postcodecheck doen. Door middel van deze check zie jij of T-Mobile leverbaar is op jouw adres en welke abonnementen ze leveren op jouw adres. Nu je alle mogelijke abonnementen voor jouw adres ziet kun je deze vergelijken. Je kunt bijvoorbeeld kijken naar snelheid, internettechniek, abonnement soort en prijs. Heb je het abonnement gevonden dat je wilt hebben? Dan klik je op ‘bestellen’ en wordt je doorgestuurd naar de site van T-Mobile.

Je sluit het abonnement dus bij de provider zelf af. Bij T-Mobile controleer je of het abonnement helemaal naar wens is en vul je het bestelformulier in. Je kunt gebruik maken van de gratis overstapservice. Dit kun je aangeven in het bestelproces. Hiermee zegt T-Mobile het abonnement bij je huidige provider op en gaat je nieuwe abonnement in op de dag dat je oude abonnement afloopt. Hierdoor heb je geen extra kosten en kom je niet zonder internet te zitten.

Nadat je je abonnement hebt besteld ontvang je een bevestiging in je mailbox. Zodra je order verwerkt is ontvang je de overeenkomst. Deze bevestiging of overeenkomst heb je nodig om je cashback aan te vragen. Je installatiepakket wordt 14 dagen voor de aansluitdatum verzonden, zo heb je alles op tijd binnen voordat je abonnement in gaat.

Hoe vraag je de cashback aan?

Zodra je je abonnement bij T-Mobile hebt besteld kun je je cashback aanvragen bij ProviderCheck. Dit kan via het cashback formulier. Je vult in dit formulier je gegevens in en je moet een bestand uploaden. Wij hebben hier de bevestiging van je provider of je nieuwe overeenkomst nodig. Deze hebben wij nodig om je aanvraag te controleren.

Je hebt in het formulier ook nog de optie om je cashback bedrag of een deel van het bedrag te doneren aan een goed doel. Je kunt hier kiezen tussen KiKa, Voedselbanken Nederland en het Wereld Natuur Fonds.

T-Mobile neemt Tweak over

T-Mobile heeft aangegeven dat ze de internet provider Tweak overneemt. Teak heeft 18.000 klanten en deze wrden ook overgenomen. T-Mobile heeft een overeenkomst gesloten met Open Dutch Fiber om ook in het E-Fiber gebied netwerk te kunnen huren. Het in nog niet duidelijk in hoeverre het merk Tweak blijft bestaan of per wanneer Tweak eigendom is van T-Mobile.

Wie is T-Mobile?

T-Mobile is al sinds 1992 actief als aanbieder van mobiele telefonie. In 2016 neemt T-Mobile het Thuis gedeelte van Vodafone over en vanaf dan kun je ook internet (en tv) voor thuis afsluiten bij T-Mobile. In 2017 neemt deze provider Tele2 over om een vuist te maken tegen de grote spelers KPN en VodafoneZiggo. Als jij naast thuis internet van T-Mobile ook mobiel afneemt bij T-Mobile of Tele2, ontvang je combivoordeel.

Je kunt bij T-Mobile DSL internet of glasvezel internet afsluiten. Bij DSL internet kun je kiezen voor een snelheid van 100 Mbit/s. Bij Glasvezel internet kun je snelheden afsluiten van 100 Mibt/s tot en met 1000 Mbit/s. Als je voor een abonnement met tv kiest, ontvang je in het basispakket al meer dan 60 zenders, waarvan 59 in HD-kwaliteit. Met de tv app kun je waar en wanneer je maar wilt tv kijken.

T-Mobile wil je als je vragen hebt zo snel mogelijk helpen met haar klantenservice. Daarom kun je gebruik maken van de chat, kun je bellen, maar kun je ook een vraag stellen in de community.

Wil je op de hoogte blijven van ons laatste nieuws?

Dan kun je ons volgen via onze social media kanalen. Wij zijn te vinden op Facebook, Twitter en Instagram. Daarnaast hebben wij ook een YouTube kanaal waar wij onder andere uitleg- en handleidingvideo’s plaatsen.

Terug naar vergelijking
Terug naar vergelijking