• 100% onafhankelijk 100% onafhankelijk
  • 100% Gratis 100% Gratis
  • Gratis helpdesk!
    Gratis helpdesk!
    Bel 088 3232 032
Filters
Algemeen
Toon resultaten
Mobiel bellen bij
Kosten per maand
tot €
Contractduur
Levertijd
Providers
Internet
Downloadsnelheid
Mb t/m
Mb
Uploadsnelheid
Mb t/m
Mb
Verbindingstype
Internet extra
TV
Favoriete zenders
TV Extra
Bellen
Bellen extra
Toon resultaten

Meer flexibiliteit voor bestellingen bij Tele2

Maandag 01 september 2014 0 minuten en 45 seconden leestijd

Meer flexibiliteit voor bestellingen bij Tele2

Klanten van Tele2 kunnen vanaf nu zelf bepalen hoe ze hun tijd besteden. Wanneer er een bestelling wordt gedaan kunnen klanten zelf kiezen wanneer en in welke Dixons vestiging ze hun bestelling willen ophalen.

Hiermee wil Tele2 de scherpe scheiding tussen online en retail laten vervagen. Klanten hoeven hierdoor niet meer te wachten totdat hun bestelling binnen is. Nadat er een bestelling is geplaatst kan deze binnen maximaal 24 uur worden opgehaald in een van de 97 Dixons filialen.

Raymond Perrenet, Directeur voor de consumentenmarkt Tele2 Nederland: “Klanten gaven ons aan dat ze zelf willen bepalen hoe zij hun bestelling willen ontvangen. En dat is eigenlijk ook niet meer dan logisch. We boden altijd al de mogelijkheid om je pakket bijvoorbeeld op je werkadres te laten bezorgen, maar met de aanvulling van Tele2 Punt kun je nu op ieder moment, dat jouw het beste uitkomt, jouw bestelling ophalen. We zijn heel blij dat onze klanten op dit moment al terecht kunnen in bijna honderd Dixons filialen, waar zij bij het speciale Tele2 Punt direct hun bestelling kunnen ophalen en bellend de winkel kunnen uitlopen.”

Vul je postcode in om te zien welke providers leverbaar zijn op jouw adres.