Tele2 internet abonnementen

Tele2 is voor veel mensen inmiddels bekend van de TV reclames en de uitgebreide communicatie. Tele2 stort zich in de markt als prijsvechter en probeert al 20 jaar om met innovaties en scherpe aanbiedingen altijd de beste deals aan te bieden. Bij Tele2 kan je terecht voor TV, internet en telefonie.

Soort pakket
Extra opties
Mobiel bellen bij (?)
(?)
(?)
Verbindingstype
Verfijn op
088 - 32 32 032 ma-vrij: 9:00 - 17:30
24/7
Sluiten X

Vergelijk de volgende producten

Doe de vergelijking
 
Pakket is incl.
  • Internet
  • Vaste lage prijs
  • Draadloos WiFi modem
Meer specificaties

20

mbit
download

2

mbit
upload

Werkelijke snelheid

€ 22,00


p/m

€ 276,50


p/j

 
Tijdelijk wintervoordeel: bestel nu en je krijgt van ons € 12,50 extra korting!
Pakket is incl.
  • Internet
  • Vaste lage prijs
  • Draadloos WiFi modem
Meer specificaties

50

mbit
download

5

mbit
upload

Werkelijke snelheid

€ 25,00


p/m

€ 312,50


p/j

 
Tijdelijk wintervoordeel: bestel nu en je krijgt van ons € 12,50 extra korting!
Pakket is incl.
  • Internet
  • Bellen
  • Vaste lage prijs
  • Draadloos WiFi modem
  • 5 uur gratis bellen!
Meer specificaties

20

mbit
download

2

mbit
upload

Werkelijke snelheid

€ 27,00


p/m

€ 336,50


p/j

 
Tijdelijk wintervoordeel: bestel nu en je krijgt van ons € 12,50 extra korting!
Pakket is incl.
  • Internet
  • Vaste lage prijs
  • Draadloos WiFi modem
Meer specificaties

100

mbit
download

10

mbit
upload

Werkelijke snelheid

€ 28,00


p/m

€ 348,50


p/j

 
Tijdelijk wintervoordeel: bestel nu en je krijgt van ons € 12,50 extra korting!
Pakket is incl.
  • Internet
  • Televisie
  • € 2,- per maand korting!
  • Interactieve TV & TV kijken op Tablet + Smartphone
Meer specificaties

20

mbit
download

2

mbit
upload

Werkelijke snelheid

35

TV
zenders

40

Radio
zenders

beschikbaar Toon zenders

€ 30,00


p/m

€ 372,50


p/j

 
Tijdelijk wintervoordeel: bestel nu en je krijgt van ons € 12,50 extra korting!
Pakket is incl.
  • Internet
  • Bellen
  • Vaste lage prijs
  • Draadloos WiFi modem
  • 5 uur gratis bellen!
Meer specificaties

50

mbit
download

5

mbit
upload

Werkelijke snelheid

€ 30,00


p/m

€ 372,50


p/j

 
Tijdelijk wintervoordeel: bestel nu en je krijgt van ons € 12,50 extra korting!
Pakket is incl.
  • Internet
  • Televisie
  • € 2,- per maand korting!
  • Interactieve TV & TV kijken op Tablet + Smartphone
Meer specificaties

50

mbit
download

5

mbit
upload

Werkelijke snelheid

35

TV
zenders

40

Radio
zenders

beschikbaar Toon zenders

€ 33,00


p/m

€ 408,50


p/j

 
Tijdelijk wintervoordeel: bestel nu en je krijgt van ons € 12,50 extra korting!
Bekijk alle aanbiedingen (12 aanbiedingen)


*De mbit download snelheid die hierboven in mbit staat is de maximale snelheid die behaald kan worden met het betreffende abonnement. In werkelijkheid zal de snelheid afhangen van de bekabeling, de afstand tot het centrale aansluitpunt en de tijdstip dat u internet.

Tele2 heeft 3 van de 5 sterren, gebasseerd op 4041 reviews

5
Sander 2016-07-31 schreef over Tele2
Zondag 31 juli 2016

Tevreden over Tele2, Overstap Ziggo naar Tele2 verliep goed, Zelf abonnement bij oude provider opgezegd. Beloofde snelheid wordt prima behaald, klantenservice is prima. Mensen met klachten over traag internet is vaak te wijten doordat ze de thuisapparatuur niet op orde hebben, Bij Wi-Fi spelen veel factoren mee daar kan de provider niks aan doen.
Service
Prijs
Snelheid
Installatie
2
A.J Bakker 2016-07-14 schreef over Tele2
Donderdag 14 juli 2016

HOERA !!!!! Mijn abonnement bij Tele2 zit er gelukkig bijna op. In 2 jaar tijd tig x gebeld over met name problemen met de tv. Ontvangst, opnemen en noem maar op. Niets werkt of werkt tijdelijk. Service is ook niet echt om over naar huis te schrijven. Dus voor mij nooit geen Tele2 meer
Service
Prijs
Snelheid
Installatie
2
een zeer ontevreden klant 2016-07-09 schreef over Tele2
Zaterdag 09 juli 2016

Waardeloos die Tele2. twee weken geen internet geen telefoon en geen TV gehad 5 keer gebeld naar Tele2 wat een amateurs zijn dat daar en als je een moeilijke vraag heb hangen ze gewoon op....echt waar het zijn leugenaars. Zeer slechte of helemaal geen service kan ik beter zeggen, nu is weer de telefoon uitgevallen voor 3 dagen. Gek woord je van die Tele2. Nooit meer deze provider. Ga zodra mijn contract is afgelopen weer heerlijk naar Ziggo wat een profesioneel kwa hulp aan de telefoon. NOOIT MEER TELE2................
Service
Prijs
Snelheid
Installatie
5
Michiel 2016-05-31 schreef over Tele2
Dinsdag 31 mei 2016

Ben erg tevreden over Tele 2, zowel over de kwaliteit van de producten als over de goede telefonische klantenservice. In eerste instantie was ik huiverig door hun (oude) prijsvechtersimago, maar ik ben nu al jaren een tevreden klant. En zeker naar de update van het netwerk sinds 31 mei j.l.
Service
Prijs
Snelheid
Installatie
1
Tele2 hater 2016-05-11 schreef over Tele2
Woensdag 11 mei 2016

Tele2? NIET VOOR GAAN. Absolute rotzooi ik moest 48 uur wachten voordat een spel is gedownload. Heb met mijn vrienden internet download snelheid vergeleken, en de uitslag is: Ik- 800-1.3 mbps Vriend 1- 5-6 mbps Vriend 2- 9-12 mbps vriend 3- 5-6- mbps NIET NEMEN
Service
Prijs
Snelheid
Installatie
4
Bas 2016-04-30 schreef over Tele2
Zaterdag 30 april 2016

Top provider allen jammer dat ze van dat kut KPN netwerk gebruik maken. Daar lopen echt pas stakkers rond. Ben zeer tevreden over de beschikbaarheid en de betrouwbaarheid een echte aanrader
Service
Prijs
Snelheid
Installatie
2
Yusi 2016-03-25 schreef over Tele2
Vrijdag 25 maart 2016

Kan niet wacht tot eind juni dan ben ik EINDELIJK AF van tele2! Wat een rotzooi, wat een slecht service. Enige waar zij goed in zijn, is valse beloftes. Waar zij nog beter in zijn is rekeningen sturen voor service die zij niet eens leveren. Waar zij beste in zijn, is mensen belazeren. Ben allergisch geworden van het naam Tele2. NOOITTTT MEER! Mensen betaal ergens anders dubbele kosten maar neem AUB geen tele2 abonnement, want enige wat je voor terug krijgt is hoofdpijn en stress.
Service
Prijs
Snelheid
Installatie
1
2016-03-24 schreef over Tele2
Donderdag 24 maart 2016

Service
Prijs
Snelheid
Installatie
1
Remco 2016-03-03 schreef over Tele2
Donderdag 03 maart 2016

Schandalig bedrijf, meest slechte klantenservice die er bestaat. Informatie voorziening is nul. Oplever data worden niet nagekomen en daarna ongevraagd aangepast. Geen uitleg van oorzaak waarom een storing zo lang moet duren. Ik raad IEDEREEN af dit bedrijf te nemen. Warning: NOT this company has the worst customer service, no explanation, decides to change go live dates after first no following up on previous dates. Worst company ever.
Service
Prijs
Snelheid
Installatie
5
fred 2016-02-28 schreef over Tele2
Zondag 28 februari 2016

ik heb nog nooit problemen gehad met tele2 bij mijn moeder voor 4 jaar toen woonde ik bij mijn vader hij heeft nu 7 jaar tele 2 en ik mijn 3de jaar.. ik denk dat het meer met de centrale heeft te maken.. ik woon in landgraaf en mijn ma en pa ook en dus allemaal geen probleem en als je internet bekabeling in de grond ergens slecht contact maakt dan maakt het sowieso niet uit welke provider je hebt.. goeie keus veel voor een eerlijke prijs :D
Service
Prijs
Snelheid
Installatie
1
Bart616 2015-09-14 schreef over Tele2
Maandag 14 september 2015

Oplossen van storing duurt 2 dagen en vraag beantwoorden duurt meer als 18 dagen ??? Wat heb ik gedaan om met Tele2 in contact te komen : …..x gebeld 1 brief gestuurd naar hoofdkantoor 7 vragen gesteld op het Tele2 forum 7 Moderators op het Tele2 forum een privé bericht gestuurd Email gestuurd aan Web-care en aan klantenservice (Ciana van Tele2) En monteur zou bellen jaja echt niet Nou niets van dit allen er wordt gewoon NIETS gedaan voor een klant alleen de maandelijkse afschrijving doen Het forum staat vol met deze klacht (traag internet) En Tele2 weet dit maar doet gewoon NIETS Zo ga je toch niet om met klanten die al 15 jaar bij Tele2 zitten. Dit jaar veel storingen gehad en per storing +/- 2 dagen dat ik geen signaal had voor tv,internet,bellen. Elke storing heb ik gemeld bij Tele2 De snelheid is met de helft gedaald na de nieuwe zenderindeling met extra HD zenders van de 11 Mbit die ik zeker mag verwachten van Tele2 Providertest.nl uitkomst centrale afstand 1615 mtr verwachte snelheid 11 Mbit down en 2 Mbit up Ik heb een ADSL download snelheid test gedaan (door Tele2 zelf aangegeven www.speedtest.net/nl/ ) en kom op 6.20 Mbit Download en 0.79 Upload met UTP kabel van 2 mtr rechtstreeks op de modem
Service
Prijs
Snelheid
Installatie
2
steven 2015-08-21 schreef over Tele2
Vrijdag 21 augustus 2015

Nooit problemen mee gehad 1 jaar totdat ik ging verhuizen,wat een bagger zaak ze hebben me 30 dagen zonder internet laten zitten en na 10 x bellen 30 euro btg verder nog niks geregeld,ronduit bagger dit.
Service
Prijs
Snelheid
Installatie
3
JPS 2015-07-17 schreef over Tele2
Vrijdag 17 juli 2015

It is very important to know that when they mention 40mbps, they mean by cable and not by Wifi. The actual speeds you get with Wifi are about 12-14mbps!!! So keep note of that! Also there is basically no customer service; I do not recommend this for expats..
Service
Prijs
Snelheid
Installatie
3
J 2015-06-08 schreef over Tele2
Maandag 08 juni 2015

Tele 2 leverde een goeie internetverbinding, totdat ik ging verhuizen, toen werd het 1 groot drama. Door een technische fout kon ik geen internet meer ontvangen, maar er werd slecht gecommuniceerd en ik kreeg sterk het idee dat ze mij als klant liever kwijt dan rijk waren. Kortom, als alles goed gaat is het een prima provider, maar als er iets veranderd, zoals een verhuizing is het een groot drama, hele slechte service. Na 6 (!) keer bellen doorverbonden met iemand met verstand van zaken. Die heeft uiteindelijk ook niks voor mij kunnen doen (op korte termijn) waarna ik mijn abonnement heb opgezegd. Tele 2: eens maar nooit meer.
Service
Prijs
Snelheid
Installatie
3
Saarloos 2015-05-26 schreef over Tele2
Dinsdag 26 mei 2015

dit pakket heeft 4 jaar lang goed gewerkt. Daarna heeft tele2 er een grote bende van gemaakt.. Herstellen van hun fouten duurt een eeuwigheid en de informatievoorziening is dramatisch.. ik zou zeggen: kies een ander
Service
Prijs
Snelheid
Installatie
2
Marieke 2015-03-31 schreef over Tele2
Dinsdag 31 maart 2015

Heb ik hier al vaker gelezen. Service Tele2 is ronduit slecht, verkeerde informatie bij verhuizen bijvoorbeeld. Tele2 maakt een fout en klant kan ervoor betalen. Echt de omgekeerde wereld. Op brieven wordt niet gereageerd. Mensen doe jezelf een plezier kies een andere provider!
Service
Prijs
Snelheid
Installatie
1
Laura 2015-02-21 schreef over Tele2
Zaterdag 21 februari 2015

het is goedkoop maar wat ze al zeggen. Goedkoop is duurkoop! wat een drama verbinding. pas als je in het contract zit zeggen ze eerlijk dat er op mijn adres maar 6 mb beschikbaar is. ik kan wel janken.
Service
Prijs
Snelheid
Installatie
3
Rene 2015-02-03 schreef over Tele2
Dinsdag 03 februari 2015

Wilde internet veilig opzeggen wat kan ivm per maand opzegbaar.Bij Tele2 bieden ze je dan een heel nieuw compleet contract aan met 3 maanden gratis internet veilig zo kun je de contracten wel blijven verlengen na jaar na jaar enz.
Service
Prijs
Snelheid
Installatie
3
2015-02-03 schreef over Tele2
Dinsdag 03 februari 2015

Service
Prijs
Snelheid
Installatie
2
Piet 2015-01-30 schreef over Tele2
Vrijdag 30 januari 2015

Het was zo goed. Jammer!! Je kunt wat accepteren bij een goede prijs/kwaliteit verhouding. Ruim 4 jaar een tevreden klant geweest. Laatste periode begint men een KPN-mentaliteit uit te stralen. Zo van: U heeft een probleem, maar dat is het mijne niet. Onzinnige dingen als resetten, opnieuw opstarten, kabels erin/eruit enz. enz.. Maar geen echte hulp. Sturen ze uiteindelijk een monteur, wordt het nog veel slechter. Voortijdig opzeggen: GEEN OPTIE voor Tele2. Ik ben er ook klaar mee. Jammer toch.
Service
Prijs
Snelheid
Installatie
3
Rik 2015-01-22 schreef over Tele2
Donderdag 22 januari 2015

Hiep hiep hoera, over een maand loopt mijn Tele 2 abonnement af en kan ik eindelijk over naar een ander. Ik neem overstap-gedoe op de koop toe, want ik zal blij zijn als ik van Tele2 af ben: iedere week wel een paar keer traag internet, trage TV verbinding (haperen tijdens een uitzending). Zelfs vlak voor dit bericht viel internet er doodleuk weer even uit. Paar keer gebeld: minimaal 8 minuten aan de telefoon en dan lekker gaan vragen 'of je de stekker er wel in hebt zitten', 'of je even kunt resetten', of de batterij van de afstandbediening niet op is'. Ja koekoek, ik kan wel een beetje nadenken tjappie... Ik kan het niemand aanraden en kies nu een provider waar de service goed is en de spullen stabiele kwaliteit leveren. Dan maar een paar euro in de maand meer.
Service
Prijs
Snelheid
Installatie
2
Patrick 2014-12-12 schreef over Tele2
Vrijdag 12 december 2014

Wat een drama diensten levert Tele2 zeg, om niet goed van te worden. zeer traag internet, valt continu uit. en maar de schuld aan de KPN geven als ze belt. Nu bij Ziggo 3 maanden en er is een nieuwe wereld voor me open gegaan!
Service
Prijs
Snelheid
Installatie
3
Annie 2014-08-28 schreef over Tele2
Donderdag 28 augustus 2014

Al jaren - bijna vanaf de begintijd - een tevreden klant van Tele2. De laatste tijd echter zit de klad erin. Opeens geen telefoon en internet meer. Dan merk je hoe slecht Tele2 op dit soort klachten is ingericht: verwijzen naar KPN, verwijzen naar 2e lijn, deadlines van 3 werkdagen melden maar vervolgens na 7 werkdagen nog geen enkel bericht. Kortom: de kwaliteit is weg. Wil je daarover een klacht melden? Dat kan op de website. maar dan moet je wel internet hebben... Deze (trouwe) klant zijn jullie dus kwijt.
Service
Prijs
Snelheid
Installatie
2
lev 2014-07-16 schreef over Tele2
Woensdag 16 juli 2014

Super slecht internet van TELE2. Nooit meer! Ik ben blij als ik er van af ben.
Service
Prijs
Snelheid
Installatie
5
Vincent 2014-05-14 schreef over Tele2
Woensdag 14 mei 2014

Ik ben al 10 jaar klant bij Tele2. De eerste 9 jaar alleen internet en daarna internet + bellen. In die 10 jaar welgeteld 3 keer een storing gehad die na een telefoontje met de helpdesk verholpen was door het op afstand resetten van het modem. Ook de snelheid van het internet is vrijwel altijd goed. Ook de kwaliteit van bellen is zonder meer goed. Wel vind ik de tarieven van 9 cpm veel te hoog. Wij gebruiken de vaste telefoon dan ook uitsluitend om gebeld te worden.
Service
Prijs
Snelheid
Installatie
3
J. Nijst 2014-03-08 schreef over Tele2
Zaterdag 08 maart 2014

Ik heb zo'n bruin vermoeden, dat al die lui die heel positef zijn en nooit problemen hebben, door tele2 er zelf zijn opgezet om het gemiddelde omhoog te halen... Met zoveel slechte reviews zou ik er ook 2 x over denken om bij tele2 door te gaan. Mijn zus hadden ze 8 jaar lang op een oud abonnement afgeschreven toen ze overstapte op een ander abonnement. Mijn zus is niet zo goed ermee en ontdekte het bij toeval... Toegegevn dat hebben ze netjes terug betaald E 1080.-- maar duurde vele telefoontjes en herhalen van afspraken. 2 x nadenken dus...
Service
Prijs
Snelheid
Installatie
3
Saskia 2013-10-25 schreef over Tele2
Vrijdag 25 oktober 2013

Echt hele slechte service! Ze beloven het probleem op te lossen, maar komen vervolgens hun beloftes niet na. Afspraken noteren ze niet in het systeem. Zelfs het schrijven van een klachtbrief mocht niet baten. Ik heb me nog nooit zo genaaid en misleid gevoeld door een instantie. Ze houden je gewoon aan het lijntje. Ik stap over naar een andere provider. Ik betaal liever wat meer als ik daarvoor betere service krijg! Dat scheelt een boel frustatie. Zo'n situatie als met tele2 heb ik echt nog nooit mee gemaakt.
Service
Prijs
Snelheid
Installatie
4
grrr 2013-06-12 schreef over Tele2
Woensdag 12 juni 2013

Valt niet erg tegen. Bij het internet 50mb-pakket was het gemiddelde 23mb, en van het huidige 20mb 11mb, op 700 meter afstand van de centrale. Bij vaste telefonie valt regelmatig de verbinding weg, en kan men na betaling van wederom starttarief, opnieuw verbinding maken. Geschiedt soms tot 4 keer per gesprek. Maar de geluidskwaliteit is helder. Tv en radio worden zelden gebruikt, maar haperen soms. Hetgeen vervelend is bij live-uitzendingen.
Service
Prijs
Snelheid
Installatie
3
Monique 2013-05-02 schreef over Tele2
Donderdag 02 mei 2013

Ik vind het jammer dat ik een jaar vast zit aan Tele2. Vanaf het begin niets dan problemen. Levering te laat, programma's die niet volledig opgenomen worden. Erg leuk als je een film zit te kijken en de laatste 10 minuten niet te zien zijn. Ook vind ik het aanbod van zenders minimaal. Ik zou 50 euro korting krijgen als tegemoetkoming op de problemen en die kreeg ik dus niet. Na gebeld te hebben krijg ik het nu volgende maand alsnog, maar ze hadden niets in hun systeem staan over die 50 euro, dus ik ben benieuwd of het volgende maand beter gaat. Ik kon het niet zwart op wit krijgen, want daar doen ze niet aan. Zo kun je nooit je gelijk krijgen als ze volgende maand toch moeilijk gaan doen. Slechte zaak! Ik ben dus erg ontevreden over de prijs/kwaliteit die tele2 biedt. Zodra het jaar om is stap ik over naar een ander.
Service
Prijs
Snelheid
Installatie
5
André de Vries 2013-03-28 schreef over Tele2
Donderdag 28 maart 2013

Ik heb al 7 jaar Tele2, eerst enkele jaren alleen internet, later telefoon erbij genomen en nu sinds 2 jaar ook digitale tv. Totaal geen problemen, werkt altijd en draadloos internet is meer dan snel genoeg voor alle gebruikelijke wensen. En gezien de andere providers nog steeds de goedkoopste bij 20Mb internet!
Service
Prijs
Snelheid
Installatie
4
Jaap 2013-03-07 schreef over Tele2
Donderdag 07 maart 2013

Beste allemaal, Ik wou overstappen naar Telfort, die heeft een wat snellere verbinding tegen een lagere prijs. Edoch ik heb toch maar mijn abo verlengd bij Tele2, waarom, een voordelige aanbieding en ik heb al een paar jaar totaal geen problemen met het internet verkeer van Tele 2
Service
Prijs
Snelheid
Installatie
3
Frederike 2012-12-15 schreef over Tele2
Zaterdag 15 december 2012

Na bijna een jaar Tele2 moet ook ik verplicht over naar een andere provider. Behalve dat de televisie erg traag was ondervond ik nauwelijks problemen. Van de een op de andere dag geen signaal meer op m'n tv en ik zou binnen 5 dagen teruggebeld worden door het hoofdkantoor. Niet dus. Zelf maar weer gebeld en de conclusie, sorry, we kunnen u niet helpen, u mag kosteloos uw abonnement opzeggen.
Service
Prijs
Snelheid
Installatie
5
Pieter 2012-11-08 schreef over Tele2
Donderdag 08 november 2012

Ik lees hier best negatieve reactie maar ik moet eerlijk zeggen dat het bij mij goed werkt. Ik kan prima tv kijken, opnemen en pauzeren bij Tele2. Het zal per huishouden verschillen waarschijnlijk maar hier werkt alles uitstekend!
Service
Prijs
Snelheid
Installatie
1
Mulder 2012-08-08 schreef over Tele2
Woensdag 08 augustus 2012

TELE 2 WEG ERMEE... KAN DAT ZWARTE SCHAAP NIET MEER ZIEN Nooit meer, wat een slechte service. Bellen en internetten in het buitenland, dacht het niet. iig niet in de eerste twee maanden blijkt wanneer je op je vakantie bestemming ben aangekomen. \\\\\\\"We willen het betaal gedrag van mensen eerst analyseren\\\\\\\" ... dus geen vertrouwen in je klanten ondanks de automatische incasso en complete bank gegevens? Daarnaast moet je elke keer opnieuw opstarten en opnieuw aanmelden met een \\\\\\\"1\\\\\\\" voor je pincode om in het buitenland te kunnen bellen. \\\\\\\"dat doen we om de mensen in de grensstreek te behoeden voor extreem hoge telefoonrekeningen\\\\\\\" .... Juist, een telcon bedrijf dat zorgt voor zijn klanten door minder winst te draaien... denk het niet. What about Roaming - settings - off? Op zich allemaal geen probleem, maar vervolgens laten ze je in je hempje staan wanneer je dit opgelost wil hebben. \\\\\\\"Ik kan niets voor u doen\\\\\\\" en \\\\\\\"is helaas niet mogelijk\\\\\\\" zijn geen dingen die ik wil horen van een service provider... NOOIT MEER!
Service
Prijs
Snelheid
Installatie
2
Frank 2012-07-12 schreef over Tele2
Donderdag 12 juli 2012

Dramatisch, werkt na bijna een maand nog niet. Nul service, men houdt zich niet aan de afspraken, monteurs die niet komen opdagen, etc.
Service
Prijs
Snelheid
Installatie
5
Pieter 2012-05-14 schreef over Tele2
Maandag 14 mei 2012

Vroeger verliep het nooit zo goed maar de laatste tijd werkt het eigenlijk altijd prima naar behoren!
Service
Prijs
Snelheid
Installatie
1
evert 2012-05-01 schreef over Tele2
Dinsdag 01 mei 2012

traag internet , 4,8 mb maximum , erg veel gebeld en gevraagd de laatste jaren om mijn abonnement te bewerkstelligen reeds 4 jaar bezig om mijn contract van 20 mb te krijgen , niet dus , verhogen wel de prijs van 20 mb krediteren me niet volgens belofte , nog steeds 4,5 mb , doen gewoon niets , beloven je van alles , komt na 4 jaar nog steeds niets te voorschijn , blijkbaar worden ze niet aangepakt op wanbeleid , slecht technisch inzicht geen medewerking callcenters. bellen heeft geen zin meer , techneuten krijg je niet te spreken ondanks dat je een voorkeurnummer hebt als oud manager van versatel , niets helpt
Service
Prijs
Snelheid
Installatie
1
mo 2012-03-26 schreef over Tele2
Maandag 26 maart 2012

hhhhhhhh echt slecht internet doet wel maar tv en tel helemaal niet nu na een jaar ik moet ander provider zoeken ik heb vaak gebelt na 0900 nummer van klantservice word niks opgelost .
Service
Prijs
Snelheid
Installatie
2
Hans 2012-03-25 schreef over Tele2
Zondag 25 maart 2012

Ongewild ben ik klant bij Tele: mijn provider is overgenomen door Tele2. Dat heeft als resultaat een tariefsverhoging van ruim 7%. Dat is tot daar aan toe, maar sinds 1 week doet de telefoon het niet meer, terwijl Internet wel werkt. Tele2/Alice heeft geen haast. De helpdesk is op een vriendelijke wijze uiterst onbehulpzaam en daardoor irriterend. Waarschijnlijk is het modem stuk, maar op de vraag of ik een ander modem mocht proberen kreeg ik nul op rekest. Op de vraag of mijn niet werkende telefoonnummer doorgelust kon worden naar een wel werkend nummer, zodat ik in ieder geval bereikbaar was: dat kan niet (onzin, kan prima mits je verstand hebt van internettelefonie). De belofte om binnen vijf dagen terug te bellen is simpelweg niet nagekomen. De kosten per prepaid telefoon zijn € 1,30 per minuut en ik ben al meer dan € 30,-- kwijt aan de helpdesk. Men zegt dat men druk aan het werk is, maar daar merk ik niets van. Blijkbaar is er een wachtlijst vanwege het grote aantal klachten, maar de helpdesk kan mij niet informeren wanneer ik aan de beurt kom. Ik ben niet blij.
Service
Prijs
Snelheid
Installatie
2
anita 2012-03-08 schreef over Tele2
Donderdag 08 maart 2012

Tele2, weg ermee!! Zat een half uur aan de telefoon met een werknemer van Tele2 die een probleem niet voor me kon oplossen en daarom maar zei dat ik er een expert bij moest halen!!? Uhhh, wat behoren zij daar te doen dan. Daarnaast valt regelmatig mijn internet en telefoon uit en als ik hen bel is het altijd mijn schuld omdat ik een kabeltje aangeraakt zou hebben. Dagen later krijg ik dan toch te horen dat de fout bij hen lag... Zo ken ik er nog wel een paar.....ik zeg: Tele2: weg ermee!
Service
Prijs
Snelheid
Installatie
4
Giel Boonstra 2012-01-31 schreef over Tele2
Dinsdag 31 januari 2012

Wat is er mis met even wachten op je beurt? Je kunt bovendien met de virtuele hulp problemen oplossen of instructies ontvangen. Kom je er dan nog niet uit bieden ze aan over het probleem te chatten. Als ze het probleem niet kunnen oplossen en het mogelijk aan Tele2 ligt, worden zelfs de telefoonkosten niet in rekening gebracht. Mijn modem werkt prima. Het staat op de eerste etage en mijn laptop op de begane grond en moet bovendien door gewapend beton zenden. Prima ontvangst, zelfs het beste in mijn omgeving(20Mb).
Service
Prijs
Snelheid
Installatie
1
Bas 2012-01-28 schreef over Tele2
Zaterdag 28 januari 2012

Maar goed dat ik na al deze slechte ervaringen dus niet ga overstappen naar tele 2 :P
Service
Prijs
Snelheid
Installatie
2
Daniel 2012-01-27 schreef over Tele2
Vrijdag 27 januari 2012

Werkelijk dramatische service. Ze krijgen het niet voor elkaar om een verhuizing goed door te voeren. Post komt na 7 maanden nog steeds op het oude adres en automatische incasso loopt daardoor in de soep. Ze zijn niet duur, maar het lijkt me duidelijk waardoor dat komt. Snelheid? TRAAG! Zappen is niet aan te raden, vaak blijft hij daardoor stil hangen. Ik ga zeker weten naar een andere provider!!!
Service
Prijs
Snelheid
Installatie
2
hanneke 2012-01-14 schreef over Tele2
Zaterdag 14 januari 2012

klantenservice erg slecht, komen niet na wat ze beloven. Je wordt van het kastje naar de muur gestuurd. Kortom ik stap over!!
Service
Prijs
Snelheid
Installatie
1
Pieter Ypeij 2011-12-24 schreef over Tele2
Zaterdag 24 december 2011

De bereikbaarheid naar Tele2 of Versatel is buitengewoon slecht. Je moet steeds een geheel menu doorlopen om vervolgens te horen dat alle deskmedewerkers bezet zijn, aanbevolen wordt het opnieuw te proberen. Krijg je op een gegeven moment een medewerker aan de telefoon dan begrijpt ie niet waar je het over hebt. WAARDELOOS!
Service
Prijs
Snelheid
Installatie
3
Foeke Boersma 2011-12-01 schreef over Tele2
Donderdag 01 december 2011

Modem van Tele2 heeft geen zendbereik. Op 3 meter afstand is draadloos internetten niet meer mogelijk. Ondanks alle inspanningen wordt dit niet beter. Kan geen ander modem worden geinstalleerd.
Service
Prijs
Snelheid
Installatie
2
Ilona 2011-10-25 schreef over Tele2
Dinsdag 25 oktober 2011

We hebben heel veel problemen tv valt zeer regelmatig uit 7 tot 10 x per avond een paar minuten dan dus ook geen telefoon en internet meer. Er lastis als je een serieus telefoon gesprek aan het voeren bent. Je bent dus ook onbereikbaar. Klantenservice erg slecht beloven van alles maar er gebeurt niets Kort om ik stap over
Service
Prijs
Snelheid
Installatie
3
numan 2011-10-23 schreef over Tele2
Zondag 23 oktober 2011

Internet en bellen geen problemen. Maar televisie is een drama. Traag opstarten. Schakelen tussen zenders uiterst traag en regelmatig verstoorde ontvangst. Ben het na 2 jaar echt zat en ga andere provider zoeken.
Service
Prijs
Snelheid
Installatie
2
arno van haaren 2011-09-21 schreef over Tele2
Woensdag 21 september 2011

na 2 jaar er aan vast te zitten binnenkort er eindelijk van verlost, vaak geen tv, internet en telefoon. 7 keer een monteur langsgeweest nog niet opgelost. echt bar en bar slecht.
Service
Prijs
Snelheid
Installatie
2
chantal 2011-09-17 schreef over Tele2
Zaterdag 17 september 2011

na 3,5 jaar klant te zijn bij tele2 gaat wij nu overstappen naar een andere provider voor alles in 1. we hebben vooral problemen met de televisie. beeld die uitvalt, steeds gaat herstarten en soms niet eens aan gaat. na meerdere (dure!) telefoontjes naar tele2 te hebben gemaakt is de conclusie dat tele2 niks kan maken en geeft aan dat wij ons abbonnement mogen opzeggen! een medewerker heeft ons aangegeven dat de televisie heel slecht gaat bij tele2 en dat is ingecalculeerd dat meerdere bestaande klanten ontevreden zullen overstappen. wij zijn echt ontzettend teleurgesteld! we waren de eerste jaren namelijk wel tevreden, maar de nieuwe aanpak van tele2 is niet goed! ik zou er niet aan beginnen!!!
Service
Prijs
Snelheid
Installatie
2
dick 2011-06-18 schreef over Tele2
Zaterdag 18 juni 2011

Tele 2 komt niet na wat ze beloven, zeer traag internet,slechte tv ontvangst. Ik heb een pakket van 25 mb maar mag blij zijn als ik 8 mb heb. Het antwoord van tele2 is wij kunnen niet beter leveren.
Service
Prijs
Snelheid
Installatie
2
maikel2010 2011-06-08 schreef over Tele2
Woensdag 08 juni 2011

Enorm ontevreden en slechte ervaringen met Tele2. Het is enorm traag. Het overschakelen tussen tv-zenders is zo traag dat je gerust koffie kan gaan zetten en als dat klaar is is het andere televisie-net gevonden. Van het één op het andere moment geen verbinding meer en Tele2 kan het niet oplossen. Daarom de hele troep opgezegd en aan het overstappen naar een andere provider.
Service
Prijs
Snelheid
Installatie
2
Sabine 2011-06-05 schreef over Tele2
Zondag 05 juni 2011

Slechte ervaring. Erg traag, problemen worden niet opgelost. Helpdesk zegt niet verder te kunnen helpen om het op te lossen. Tv is net zo traag. Alles loopt steeds vast. Door een extern bedrijf al bepaald dat de fout bij tele2 ligt maar er wordt niks opgelost. Daarom ga ik nu overstappen naar een andere provider via ProviderCheck
Service
Prijs
Snelheid
Installatie
4
Ton 2011-06-05 schreef over Tele2
Zondag 05 juni 2011

Prima, we hebben altijd verbinding. In het jaar dat we het gebruiken nog helemaal geen problemen gehad.
Service
Prijs
Snelheid
Installatie
4
Jason 2011-06-05 schreef over Tele2
Zondag 05 juni 2011

Nog niet zo veel ervaring met helpdesken enz. Maar verder is het goed.
Service
Prijs
Snelheid
Installatie
4
Jan 2011-05-17 schreef over Tele2
Dinsdag 17 mei 2011

Sinds kort kon ik Tele2 Fiberspeed krijgen, moet zeggen die snelheid is wel goed. Haal tot wel 40-50mb/s!
Service
Prijs
Snelheid
Installatie

Provider informatie

Tele2 is al twintig jaar bezig met haar missie: het afbreken van de bestaande telecommonopolies. Dit is Tele2 gelukt en zij heeft de markt opengebroken, tegenwoordig betaalt iedereen een paar cent voor elk willekeurig land ter wereld en kunt u zelf uw pakket samenstellen. Tele2 is echter nog niet klaar en heeft al missie om de aller- allerbeste telecomprovider van Nederland te worden.

Tele2 heeft afscheid genomen van het zwarte schaap Frank en gaat nu verder. Of zoals Tele2 het zelf zegt “verderder”. Tele2 biedt een compleet alles-in-1 pakket aan voor de laagste prijs. Met dit pakket heeft u de keuze uit een internetsnelheid van 20 of 40Mb/s en deze pakketten kunt u zelf uitbreiden met verschillende opties, zoals extra tv zenders en gratis bellen binnen Nederland. Bij Tele2 kunt u een persoonlijk pakket samenstellen wat bij u past.

Het laatste nieuws

Oudere nieuwsberichten
Abonnementen kunnen 30 procent goedkoper volgens Tele2

Tele2 verwacht abonnementen met 15 tot 30 procent goedkoper te kunnen maken door de focus te leggen op data-bundels

Lees meer..

Tele2 en Online.nl hebben nieuwe deal KPN gebruik netwerk

Tele2 en Online.nl hebben een nieuwe overeenkomst gesloten voor het gebruik van het netwerk van KPN. Deze belangrijke afspraken zorgen voor voordelen voor de consument in de toekomst.

Lees meer..

Tele2 Nederland groeit met 22.000 mobiele klanten

In het vierde kwartaal van 2014 heeft Tele2 er zo’n 22.000 nieuwe mobiele klanten bij gekregen. Dit bracht het totaal in 2014 op 813.000. De groei van het aantal klanten vlakt hiermee wel af ten opzichte van eerdere kwartalen.

Lees meer..

Aantal mobiele klanten blijft stijgen bij Tele2

Bij Tele2 is wederom een stijging te zien in het aantal mobiele klanten. In het derde kwartaal kreeg Tele2 er in Nederland 26.000 klanten bij. Het totaal staat nu op 791.000 mobiele klanten in Nederland.

Lees meer..

Service

De TV, internet & bellen provider Tele2 kennen de meeste mensen wel van de TV reclames en een uitgebreide offline communicatie. Deze prijsvechter presenteert zich als 'challenger' en 'uitdager van de gevestigde orde' met innovaties en scherpe prijs aanbiedingen om altijd het "verderder" te gaan dan concurrenten.



Bedrijfsgeschiedenis

Tele2 is voor veel mensen inmiddels bekend van de TV reclames en de uitgebreide communicatie. Tele2 stort zich in de markt als prijsvechter en probeert al 20 jaar om met innovaties en scherpe aanbiedingen altijd de beste deals aan te bieden. Bij Tele2 kan je terecht voor TV, internet en telefonie.