• 100% onafhankelijk 100% onafhankelijk
  • 100% Gratis 100% Gratis
  • Gratis helpdesk!
    Gratis helpdesk!
    Bel 088 3232 032
Filters
Algemeen
Toon resultaten
Mobiel abonnement bij
Kosten per maand
tot €
Contractduur
Levertijd
Providers
Internet
Downloadsnelheid
Mb t/m
Mb
Uploadsnelheid
Mb t/m
Mb
Verbindingstype
Internet extra
TV
Favoriete zenders
TV Extra
Bellen
Bellen extra
Toon resultaten

Prijzen omhoog voor voormalig UPC klanten

Vrijdag 22 mei 2015 0 minuten en 58 seconden leestijd

Prijzen omhoog voor voormalig UPC klanten

Per 1 juli 2015 zullen voormalig UPC klanten meer moeten gaan betalen voor onder andere bellen met een vaste telefoon. Eerder dit jaar verhoogde Ziggo ook al de prijzen voor haar klanten en nu volgt er dus een tweede prijsverhoging in korte tijd binnen de gefuseerde bedrijven.

Klanten die nu €0,09 per minuut betalen voor bellen met een vaste telefoon zullen per 1 juli €0,10 per minuut gaan betalen, na een stijging van 11%. Bovendien wordt het ruim twee keer zo duur om naar de Verenigde Staten te bellen terwijl bellen naar Turkije of Marokko juist goedkoper wordt.

Niet alleen het bellen wordt aangepast. Ook de kosten voor de pakketten van Ziggo worden hoger. Voormalig UPC-klanten zullen per 1 juli gemiddeld €1,35 per maand duurder uit zijn. Binnen drie maanden na de fusie tussen Ziggo en UPC raakte het bedrijf al zo’n 47.000 abonnees kwijt. Wat deze prijswijzigingen tot gevolg hebben zal nog moeten blijken.

De prijsverhoging komt gedeeltelijk door de fusie volgens een woordvoerder van Ziggo: “We hebben veel nieuwe investeringen moeten doen en die worden gedeeltelijk opgevangen door de prijsverhogingen. Zo wordt er geïnvesteerd in nieuwe diensten en in de verbetering van het netwerk. Met de prijsverhogingen worden de tarieven voor voormalig UPC-klanten en klanten die al bij Ziggo zaten gelijk gesteld. Dat de overname juist geld zou opleveren, moet je daar los van zien.”

Wilt u niet meer gaan betalen? Overstappen is eenvoudig via onze postcodecheck

 

Vul je postcode in om te zien welke providers leverbaar zijn op jouw adres.