• 100% onafhankelijk 100% onafhankelijk
  • 100% Gratis 100% Gratis
  • Gratis helpdesk!
    Gratis helpdesk!
    Bel 088 3232 032
Filters
Algemeen
Toon resultaten
Mobiel bellen bij
Kosten per maand
tot €
Contractduur
Levertijd
Providers
Internet
Downloadsnelheid
Mb t/m
Mb
Uploadsnelheid
Mb t/m
Mb
Verbindingstype
Internet extra
TV
Favoriete zenders
TV Extra
Bellen
Bellen extra
Toon resultaten

Geen vergoeding voor langdurige storing van Ziggo klanten

Donderdag 19 november 2015 0 minuten en 28 seconden leestijd

Geen vergoeding voor langdurige storing van Ziggo klanten

Langdurige storing voor groot aantal Ziggo-abonnees in Noord-Holland word niet vergoed.

Een groot deel van de inwoners van Beverwijk en Heemskerk zat dagen lang zonder telefoon, internet en tv dankzij een recente Ziggo-storing. Ondanks de vele klachten die werden ingediend heeft Ziggo bekendgemaakt geen schadevergoeding te zullen uitkeren. In de voorwaarden van Ziggo staat beschreven dat zij bij storingen geen geld uitkeren of het bedrag op de maandelijkse rekening verlagen iets wat UPC het bedrijf waar zij eerder mee fuseerde wel vaak deed. Ziggo zegt niets te maken te hebben gehad met de storing en legt de schuld bij een uitvoerder die tijdens werkzaamheden de glasvezels kapotmaakte.

Vul je postcode in om te zien welke providers leverbaar zijn op jouw adres.