Ziggo internet abonnementen

Ziggo komt voort uit een fusie tussen kabelproviders UPC, @Home, Casema en Multikabel en is onderdeel van Liberty Global, ’s werelds grootste internationale kabelbedrijf. Het Ziggo netwerk bestaat voor 97% uit glasvezel, tot op gemiddeld 300 meter van de voordeur. Via dit netwerk biedt Ziggo diverse diensten zoals televisie, supersnel internet en telefonie.

Soort pakket
Extra opties
Mobiel bellen bij (?)
(?)
(?)
Verbindingstype
Verfijn op
088 - 32 32 032 ma-vrij: 9:00 - 17:30
24/7
Sluiten X

Vergelijk de volgende producten

Doe de vergelijking
 
Pakket is incl.
  • Internet
  • Bellen
  • Televisie
  • 3 maanden voor € 34,95
  • Interactieve TV
  • TV kijken op Tablet + Smartphone
  • TV kijken via het internet
Meer specificaties

40

mbit
download

4

mbit
upload

Werkelijke snelheid

78

TV
zenders

90

Radio
zenders

beschikbaar Toon zenders

€ 34,95


p/m

€ 523,40


p/j

 
Exclusieve Winteractie: bestel nu en je krijgt van ons € 12,50 extra korting!
Pakket is incl.
  • Internet
  • Televisie
  • Vaste lage prijs € 39,95
  • TV kijken op Tablet + Smartphone
  • Ziggo Sport
Meer specificaties

40

mbit
download

4

mbit
upload

Werkelijke snelheid

30

TV
zenders

90

Radio
zenders

beschikbaar Toon zenders

€ 39,95


p/m

€ 466,90


p/j

 
Exclusieve Winteractie: bestel nu en je krijgt van ons € 12,50 extra korting!
Pakket is incl.
  • Internet
  • 3 maanden voor €34,95
  • Draadloos WiFi modem
  • Installatiegarantie
  • Voor nieuwe klanten
Meer specificaties

40

mbit
download

4

mbit
upload

Werkelijke snelheid

€ 34,95


p/m

€ 469,40


p/j

 
Exclusieve Winteractie: bestel nu en je krijgt van ons € 12,50 extra korting!
Pakket is incl.
  • Internet
  • Televisie
  • 3 maanden voor € 34,95
  • Interactieve TV
  • TV kijken op Tablet + Smartphone
  • TV kijken via het internet
Meer specificaties

25

mbit
download

2

mbit
upload

Werkelijke snelheid

78

TV
zenders

90

Radio
zenders

beschikbaar Toon zenders

€ 34,95


p/m

€ 469,40


p/j

 
Exclusieve Winteractie: bestel nu en je krijgt van ons € 12,50 extra korting!
Pakket is incl.
  • Internet
  • Bellen
  • Televisie
  • 3 maanden voor € 34,95
  • Interactieve TV
  • TV kijken op Tablet + Smartphone
  • TV kijken via het internet
Meer specificaties

25

mbit
download

2

mbit
upload

Werkelijke snelheid

78

TV
zenders

90

Radio
zenders

beschikbaar Toon zenders

€ 34,95


p/m

€ 469,40


p/j

 
Exclusieve Winteractie: bestel nu en je krijgt van ons € 12,50 extra korting!
Pakket is incl.
  • Internet
  • Televisie
  • 3 maanden voor € 34,95
  • Interactieve TV
  • TV kijken op Tablet + Smartphone
  • TV kijken via het internet
Meer specificaties

40

mbit
download

4

mbit
upload

Werkelijke snelheid

78

TV
zenders

90

Radio
zenders

beschikbaar Toon zenders

€ 34,95


p/m

€ 514,40


p/j

 
Exclusieve Winteractie: bestel nu en je krijgt van ons € 12,50 extra korting!
Pakket is incl.
  • Internet
  • 3 maanden voor €34,95
  • Draadloos WiFi modem
  • Installatiegarantie
  • Voor nieuwe klanten
Meer specificaties

150

mbit
download

15

mbit
upload

Werkelijke snelheid

€ 34,95


p/m

€ 559,40


p/j

 
Exclusieve Winteractie: bestel nu en je krijgt van ons € 12,50 extra korting!
Bekijk alle aanbiedingen (24 aanbiedingen)


*De mbit download snelheid die hierboven in mbit staat is de maximale snelheid die behaald kan worden met het betreffende abonnement. In werkelijkheid zal de snelheid afhangen van de bekabeling, de afstand tot het centrale aansluitpunt en de tijdstip dat u internet.

Ziggo heeft 4 van de 5 sterren, gebasseerd op 22799 reviews

2
Gerard 2017-01-16 schreef over Ziggo
Maandag 16 januari 2017

8 januari Ziggo internet & TV besteld met ingangsdatum 20 februari. Aanvraag wordt per mail bevestigd. 13 januari een brief ontvangen met het verzoek telefonisch contact op te nemen over een paar vragen, omdat ze mij telefonisch niet kunnen bereiken (Ik heb geen gemiste oproepen en weet dus dat dit niet waar is. Dit is voor hen een standaardprocedure). Klantenservice is niet te bereiken door exorbitante wachttijd. Mail gestuurd dat ze mij maar moeten bellen over de vragen. Ziggo belt mij en medewerker kan niet vinden wat de vragen zijn (“U vraagt toch om te bellen ?”). Na lang zoeken ontdekt hij alleen dat er nog rekeningen openstaan van de vorige bewoner van mijn adres die daar in 2008 (!) is vertrokken. Saillant detail: Ik heb hen 9 jaar geleden 17 brieven hierover teruggestuurd en geholpen om aan het nieuwe adres van die bewoner te komen. Hierna nooit meer iets van Ziggo (UPC) gehoord. Medewerker geeft aan dat hij de gestopte bestelling opnieuw zal activeren en stuurt 13 januari een nieuwe bevestiging met een voor mij totaal onbekende ingangsdatum van 14 januari. Ik stuur Ziggo een mail dat ik niet begrijp waar die datum vandaan komt. Ziggo stuurt 16 januari een superdom antwoord dat zij niets kunnen terugvinden (ook hun eigen bevestiging niet) en dat ze, omdat deze medewerker niet bij het gesprek is geweest, niets kunnen doen. In een langdurig telefonisch contact hierover stelt Ziggo voor de ingangsdatum te wijzigen naar 20 februari, maar ze zeggen dit niet per mail of schriftelijk te kunnen bevestigen. Ook niet nadat ik heb uitgelegd hoe dat in hun systeem verwerkt zou kunnen worden. Een bevestiging naar een foute versie wijzigen kan dus wel, maar herstellen niet. Na zoveel ellende in alleen maar het aanvraagproces weet je in ieder geval zeker dat je Ziggo niet als provider wilt.
Service
Prijs
Snelheid
Installatie
1
Roel 2017-01-16 schreef over Ziggo
Maandag 16 januari 2017

Zeer slechte kwaliteit Klanterservice behandeld je als stront *was al 3 jaar klant van ziggo) Meteen opgezegd! Horizon box daar gaan we het niet eens over hebben.... All in all raad ik ziggo aan niemand aan!
Service
Prijs
Snelheid
Installatie
1
2017-01-14 schreef over Ziggo
Zaterdag 14 januari 2017

slecht service. Misleidende reclame. Slechte getrainde personnel. Als je probleem aanmeld, laat ze je als maar wacht. Ik raad Ziggo voor iedereen af.
Service
Prijs
Snelheid
Installatie
1
Milan Loohuizen 2017-01-10 schreef over Ziggo
Dinsdag 10 januari 2017

Waardeloze provider met slechte service, lange wachttijden en een ramp als je eenmaal te maken hebt met hun administratieve afdeling. Komen telkens hun woord niet na omtrent terugbellen, storneren etc. Contractontbinding loopt inmiddels en KPN is alweer aangevraagd.
Service
Prijs
Snelheid
Installatie
1
Carel vsn der Hart 2016-10-17 schreef over Ziggo
Maandag 17 oktober 2016

Ziggo heeft een eigen sportkanaal met o.a. Formule 1. Loze praat, werkt meer niet dan wel. Electronische programmagids werkt al maanden niet meer. Wanneer dat wordt gerepareerd is "binnenkort". Alleen is binnenkort zeer rekbaar bij Zigg.
Service
Prijs
Snelheid
Installatie
2
K. Yildirim 2016-10-02 schreef over Ziggo
Zondag 02 oktober 2016

Voor mij ging de overstap vlekkeloos. Echter na zelf installatie bleek al vrijsnel problemen te zijn met de modem/router die met regelmaat over de 2.4 en 5GHz er uit gooide waardoor je zo 10 tot 30 seconden zonder internet zat. Later begon ook over de utp hetzelfde te gebeuren waardoor netflix kijken behoorlijk lastig wordt. Na heel erg vee l zoeken en signaal mappen bleek dat ik geen sterk wifi signaal heb maar dat staat helemaal los van de ethernet. Oplossing gevonden in een repeater of router tussen zetten en bridging toe te passen. Ook dit heeft tijdelijk goed gewerkt. Uiteindelijk nieuwe modem gekregen aangesloten en die bleek gelijk problemen op te leveren en kon mijn nefit easy slimme thermostaat niet meer een internet verbinding krijgen en soms zelfs geen ip adres meer. Zowel direct via de wifi van de ziggo modem als via de router die ik tussen geplaatst had. Dit werkte voor de nieuwe modem dus wel. En nu heb ik de oude modem geplaatst en doet mijn thermostaat het nog steeds niet terwijl het functioneert. Ik ben erg ontevreden het feit dat ik 50 euro per maan betaal voor een dienst die niet goed naar behoren werk voor de afgelopen 9 maanden.
Service
Prijs
Snelheid
Installatie
3
andre 2016-08-30 schreef over Ziggo
Dinsdag 30 augustus 2016

Heb net het abbonement op gezegt bij ziggo om naar de kpn over te stappen.Wordt ik door de ziggo medewerker toch niet erg netjes behandeld. Na het gesprek krijg je het bel me niet register, maar dat kreeg ik niet. Bij werd gelijk de lijn verbroken.. Nee, we lossen het netjes op. Dit lijkt nergens op.
Service
Prijs
Snelheid
Installatie
2
Ingrid 2016-08-26 schreef over Ziggo
Vrijdag 26 augustus 2016

Ziggo in één woord: waardeloos. De klantenservice kunnen ze bij Ziggo beter een andere naam geven, want van service hebben ze nog nooit gehoord. De digitale recorder was stuk, dus een nieuwe gevraagd en die zou geleverd worden. Maar zonder dat het de bedoeling was en erom gevraagd was, kregen we opeens een heel ander pakket. Met minder zenders en een box zonder recorder. Dit terug laten draaien, maar na twee weken was er nog geen mediabox met recorder en miste we nog de meeste zenders. Eindelijk was er een medewerker zou een monteur regelen, die zou donderdag komen, en op de woensdag daarvoor zei een andere medewerker die ook nog een heel onbeschoft aan de telefoon was, de monteur af want hij vond het niet nodig. Gevolg ruim een week geen digitale tv, en twee dagen geen internet en vaste telefonie. Toen was de maat vol en is de overstap naar KPN ingezet. Dit beviel Ziggo niet zo, want er werd gebeld door een meneer die wist te vertellen dat KPN totaal niet zou werken, internet zou heel traag zijn. TV, internet en bellen zou niet tegelijkertijd werken. Als de tv aan zou staan en de telefoon zou gaan, zou de verbinding met de tv uitvallen. Wat een onzin. Hoe sneu kan je zijn om zulke onzin te vertellen. Het werd niet gezegd, maar we zouden gek zijn als we zouden overstappen. We zijn gewoon overgestapt naar KPN. Alles werkt perfect en snel en wat Ziggo in vier weken niet lukte, een mediabox activeren, duurde bij de KPN nog geen tien minuten. De monteur heeft alles binnen een uurtje aangesloten. En wat we ook doen, tv kijken, bellen, met meerdere verbindingen internetten, het werkt allemaal prima zonder problemen. Sneu dat je als medewerker van Ziggo liever de concurrentie zwart maakt, dan je eigen service te verbeten.
Service
Prijs
Snelheid
Installatie
4
P.Boshouwers 2016-06-24 schreef over Ziggo
Vrijdag 24 juni 2016

Jarenlang klant bij Ziggo Bij laatste vervanging van Humax week moeten wachten. Verder tevreden.
Service
Prijs
Snelheid
Installatie
2
Olga Lopatina 2016-06-18 schreef over Ziggo
Zaterdag 18 juni 2016

Waardeloze service. Heb ik een horizon box besteld om een beter beeld voor EK te hebben...! Twee dagen later geen WiFi meer, moest om monteur 4 dagen wachten. Ondertussen ook geen telefoon lijn en geen tv. Monteur heeft een modem geplaatst om internet te kunnen krijgen. Maar kon geen verbinding maken. Wachten en wachten. Tussen tijd veel naar ziggo gebeld, moest weer wachten zeggen ze. Een week later nog steeds niks. Nu ben ik het zat. Gebeld weer naar hun, zeggen ze dat ze administrative probleem hebben en weten niet wanneer kunnen ze die oplossen. Dus ik moet zitten zonder wifi, tv en telefoon en voetbal kijken bij de buren!!! Verschrikkelijk ! Ziggo waardeloos! Heb genoeg van. Morgen maar KPN of andere nemen.
Service
Prijs
Snelheid
Installatie
4
Anoniem 2016-05-25 schreef over Ziggo
Woensdag 25 mei 2016

Schimmige verkooptechnieken: Ziggo wilde mij zonder enig overleg of instemming van mijn kant "aanmelden" voor een abonnement, nadat mijn woningcorporatie het collectieve contract niet had verlengd. Ik heb met Ziggo gebeld dat ik daar niet van gediend was en daarmee zou de zaak afgedaan zijn. Echter heeft Ziggo een maand later wel geprobeerd 2 maanden aan abonnementsgeld van mijn rekening af te schrijven. Zonder daartoe gemachtigd te zijn. Opnieuw gebeld: Het vorige telefoongesprek waar ik had aangegeven geen abonnement te willen had volgens Ziggo nooit plaatsgevonden (belhistorie op tel bewijst het tegendeel). Wat blijkt: een geactiveerde smartcard wordt door Ziggo beschouwd als "aanvullende dienst" en daarmee wordt je ook persoonlijk aangemerkt als klant. Daarmee zou Ziggo het recht hebben iemand zonder instemming aan te melden als kabel-abonnee, voor een eenzijdig vastgesteld maandbedrag. Ik ben ook ontevreden over de prijs omdat je altijd kosten maakt voor het tv-signaal; een abonnement zonder televisie is technisch niet mogelijk.
Service
Prijs
Snelheid
Installatie
3
Saldokan 2016-02-26 schreef over Ziggo
Vrijdag 26 februari 2016

Als zakelijk abonnee die € 175 per maand betaalt, levert ZIGGO prutswerk af. Nieuwe klanten worden met allerlei aantrekkelijke aanbiedingen verleid om een abonnement af te sluiten. Voor bestaande klanten zelden een teken va waardering. Ben al 10 jaar abonnee van ZIGGO (voorheen UPC) maar erger me de laatste tijd mateloos aan hun dienstverlening. Telefoongesprekken vallen weg, internetverbinding 200Mbps valt weg, en nog meer irritatie.
Service
Prijs
Snelheid
Installatie
5
Ton 2016-01-30 schreef over Ziggo
Zaterdag 30 januari 2016

Inmiddels al weer jarenlang klant bij Ziggo (voorheen UPC). Ooit begonnen met investering in nieuwe coax bekabeling en hele goede stekkers. Recent een AC WiFi router en netwerkkaart gekocht. Haal nu strak 200MB/20MB over WiFi. Mediabox werd erg warm. Gebeld en binnen een week een nieuwe. Eigenlijk verder nooit problemen. Heel tevreden.
Service
Prijs
Snelheid
Installatie
5
Alvaro 2016-01-23 schreef over Ziggo
Zaterdag 23 januari 2016

Zonder te vragen werd ik gebeld door Ziggo, ik dacht ze gaan me iets verkopen maar integendeel! Service call waarin ik alles wat me dwars zat kon melden en er werd meteen actie ondernomen! TOP SERVICE. horizon binnen wat super werkt!
Service
Prijs
Snelheid
Installatie
2
2016-01-19 schreef over Ziggo
Dinsdag 19 januari 2016

internet waardeloos, zeer slecht en valt vaak een keer weg. Tv stoort op zenders welke voor de UPC samenvoeging goed waren.
Service
Prijs
Snelheid
Installatie
4
2016-01-03 schreef over Ziggo
Zondag 03 januari 2016

in het begin waren er wel wat problemen nadat upc samen gegaan is met ziggo.problemen lijken nu opgelost. internet .geen storingen meer. tv werkt naar behoren(geen storingen en prima beeld) telefoon werkt uit de kunst. en volgens mij is de internet snelheid uit de kunst.(met alle speed testen kom ik op 70mb per seconde en dat haalde ik nooit bij ppc 0
Service
Prijs
Snelheid
Installatie
1
d'hulst 2015-12-30 schreef over Ziggo
Woensdag 30 december 2015

ziggo is waardeloos de service is niet normaal ze gooien als ze er niet uit komen de telefoon er op of schelden je uit maar je blijft met het probleem zitten beloven een hoop komen niks na de facturen kloppen niet ze rekenen er zo zonder pardon 15 euro bij als je er niet achter aan gaat blijft het zo zonder verrekening internet snelheid is een schildpad
Service
Prijs
Snelheid
Installatie
2
G.W. van Heelsbergen 2015-12-16 schreef over Ziggo
Woensdag 16 december 2015

Als oude UPC-klant altijd tevreden geweest. Sinds de overgang naar Ziggo zeer slechte ervaring. Horizon-box valt uit, soms geen mogelijkheid om terug te kijken. 2e mediabox loopt regelmatig vast en valt ook uit. Voor 75,- per maand alles-in-één veels en veels te duur voor de slecht geleverde producten c.q. service.
Service
Prijs
Snelheid
Installatie
2
Jan 2015-11-29 schreef over Ziggo
Zondag 29 november 2015

Sinds UPC is opgegaan in Ziggo is de kwaliteit nog slechter geworden. De mailbox is regelmatig niet te benaderen, vaak enkele uren achterelkaar op meerdere dagen in de week. De mediabox hapert ook dagelijks, behalve blokken in beeld en niet synchroon lopend geluid (vooral bij Uitzending gemist) slaat het apparaat vaak op tilt en moet eerst alles een paar minuten van de stroom af. Leuk als je een programma wilt volgen en de eerste minuten mist. We hebben inmiddels al de vierde mediabox maar allemaal kampen ze met hetzelfde probleem, terwijl we 7 jaar geleden nog zonder enige mediabox alle zenders digitaal konen ontvangen en we gewoon met de videorecorder onze programma's opnamen. Men beleeft van alles maar maakt niks waar. Wij gaan opzoek naar een TV met videokaartje en een antenne op het dak voor analoge radio ontvangst met een harddiscrecorder voor de programma opnamen.
Service
Prijs
Snelheid
Installatie
1
Laurens 2015-11-28 schreef over Ziggo
Zaterdag 28 november 2015

We zijn net verhuisd en hebben ziggo als provider. Internet doet het het ene moment snel, andere moment totaal niet. TV hapert ook. We hebben gebeld, maar ze waren totaal niet hulpvaardig en hebben het probleem niet opgelost. Bij Tele2 of KPN veel betere service ervaren. Bovendien zijn ze veel duurder. Helaas zitten we nu 12 mnd vast. Niet doen dat Ziggo
Service
Prijs
Snelheid
Installatie
5
Peter Mulder 2015-11-05 schreef over Ziggo
Donderdag 05 november 2015

Al 10 jaar klant bij Ziggo en zeer tevreden over de tv beeldkwaliteit en de internetsnelheid / stabiele verbinding. Ze bieden de snelheid aan die ze beloven. Ik heb bij vrienden die ADSL hebben, gezien hoe de beeldkwaliteit en de internetsnelheid duidelijk minder is. Dan betaal ik liever wat meer voor echte kwaliteit. Ze belonen langdurige klanten ook met extra voordeeltjes als je zelf een beetje goed kan lullen met ze. Ziggo is gewoon top!
Service
Prijs
Snelheid
Installatie
1
vins 2015-11-03 schreef over Ziggo
Dinsdag 03 november 2015

ziggo te duuuuuur.en hebben geen verstand stelletje oplichters.
Service
Prijs
Snelheid
Installatie
2
rameswar 2015-11-03 schreef over Ziggo
Dinsdag 03 november 2015

ziggo is veel te duur en oplichters. ga naar een andere providers inclusief mijn families.
Service
Prijs
Snelheid
Installatie
1
h 2015-09-23 schreef over Ziggo
Woensdag 23 september 2015

ga niet bij ziggo! ziggo had een storing gehad nu moet ik ZELF een nieuwe kabel halen + voorrij kosten omdat een 1 of andere monteur zei dat mijn kabel stuk was moet ik even 50 euro aftikken. zijn stelletje flikkers geil op centen ik ga weg bij ziggo. ik wil eigelijk -5 waardering geven
Service
Prijs
Snelheid
Installatie
3
K.Dijkhuis Klantnummer:13892494 2015-08-14 schreef over Ziggo
Vrijdag 14 augustus 2015

'Ik dacht ook dat we goed zaten bij Ziggo, maar helaas. Ze beloven goeden bergen en als het er op aan komt krijg je niks. Hadden een Horizon besteld op 2 juni 2015. Na een week geen schriftelijk bericht dus een gebeld op 1200. Foutje meneer het is niet door gegeven helaas maar wilt u het nog? tuurlijk anders bestel je niet. Na 2 weken zou op maandag de monteur komen en de donderdag er voor werd alles geactiveerd. Prima tot dusver. Toen ik op vrijdag wilde bellen was mijn nummer zomaar weg. Het duurde een week voor ik het terug had. Maar ja alle goede dingen komen langzaam. Toen ik na een week eindelijk mijn nummer weer kon zien en daarna eens werkelijk anoniem wilde bellen en gebruik maakte van *31* werkte dat helaas niet. Dus maar weer eens 1200 gebeld. Maar meneer u moet geen *31* doen daardoor bent u onbekend ?$%# wie is er blond? Nu eindelijk de zaak wel werkt in de 2e weekl augustus krijg je de nota zonder korting wat duidelijk de afspraak was 29,95 voor de eerste 3 maanden daarna 59,95. Meneer u heeft geen contrakt en dus...... geen recht op die korting. Terwijl dit duidelijk de afspraak was. Een mail gestuurd naar ziggo.contact@ziggo.nl en na een week nog steeds geen reactie'
Service
Prijs
Snelheid
Installatie
3
lilian 2015-08-09 schreef over Ziggo
Zondag 09 augustus 2015

Ik heb qua televisie geen storingen. Gewoon perfect beeld. Maar helaas zijn er bij de overgang naar Ziggo veel van mijn favo zenders uit mijn pakket gehaald. Verder heb ik qua internet wel veel klachten. Erg veel korte uitval. Nieuwe kabels en splitser.. nog steeds veel korte uitval en erg trage verbinding. Weer gebeld. En kreeg als advies omnieuwe kabels en splitser te kopen. Yeah right.. ik ben al met al niet meer tevreden..
Service
Prijs
Snelheid
Installatie
5
Jerry 2015-07-07 schreef over Ziggo
Dinsdag 07 juli 2015

Na de fusie veel problemen, klantenservice kan niks doen. MAAARRRRRR bel je 088 - 717 57 57 kan ziggo heel veel voor je doen! super service en alles was direct opgelost. Mensen voor je overstapt is het handig om eerst dit nummer te bellen.
Service
Prijs
Snelheid
Installatie
1
D. Flikkema 2015-06-28 schreef over Ziggo
Zondag 28 juni 2015

Waardeloos sinds de samenvoeging met UPC. Er zijn maar een paar HD zenders beschikbaar, volgens Ziggo ligt het aan onze TV (die voor de samenvoeging prima werkte). We hebben al meerdere klachten ingediend maar er komt geen reactie.
Service
Prijs
Snelheid
Installatie
2
meinders 2015-06-04 schreef over Ziggo
Donderdag 04 juni 2015

Ben nu over van UPC naar ziggo, niet echt het goedkoopste pakket. Haal bij lange na niet de beloofde snelheid 120 mb maar slechts 30 mb, bij UPC was het ook niet profie maar daar haalde ik nog 60 mb, TV stoort regelmatig en sommige zenders zijn gewoon zwart ( fox )en overdag weer gewoon beeld.zenders waar ik naar kijk verdwijnen en krijg er turkse zenders voor terug hiepo hoi ik kijk naar een andere uit.
Service
Prijs
Snelheid
Installatie
3
Fred 2015-06-02 schreef over Ziggo
Dinsdag 02 juni 2015

Zwaar waardeloos, de hele buurt deelt mee op jouw kosten via een netwerk delen systeem al door upc ingesteld. Dit stoort op menig router. Nu het ziggo heet, is er constant storing, time-outs, nare prijsverhogingen en zo meer. Wat mij betreft kunnen ze de vliegende t*rin* krijgen met hun geklooi.
Service
Prijs
Snelheid
Installatie
1
S. 2015-05-06 schreef over Ziggo
Woensdag 06 mei 2015

Waardeloos signaal en geen service. Permanente storing, niet bereid tot actie / oplossing.
Service
Prijs
Snelheid
Installatie
5
Siraj Autar 2015-03-31 schreef over Ziggo
Dinsdag 31 maart 2015

goed aanvullende info: 10 Gbit kabels is leuk, maar dan moet je ook dito modem en PC componenten hebben die deze snelheden aan kunnen en kunnen verwerken :) maar dat komt echt nog wel, Ziggo heerst met kabel,alleen als glasvezel nu eens serieus wordt kan de markt nog eens veranderen.....
Service
Prijs
Snelheid
Installatie
5
Siraj Autar 2015-03-31 schreef over Ziggo
Dinsdag 31 maart 2015

Werkt tot nu toe uitstekend, de kabelverbinding en capaciteit is gewoon 100% , ik haal de voll 200Mbit gewoon. Wifi wil hier en daar wel eens af laten weten daarom heb ik alles semi-prof over cat7 kabels lopen ( gaan tot 10Gbit), hopelijk gaan die snelheden nog komen :) Goed Ziggo betaal je wat meer voor maar ik heb er geen klachten over, website en account werken ook prima. Daarnaast verkoop ik onafhankelijk ook thuispakketten, nagenoeg geen gedonder met Ziggo klante, WiFi klachten nogmaals zijn echt deels gebruikersfouten, slecht over-bridged apparatuur en gewoon het feit dat er zo onzettend veel mensen inmiddels in elkaars netwerkfrequenties zitten, kun je de provider niet kwalijk nemen, daarom alles aan de kabel :), gewoon een dikke 9
Service
Prijs
Snelheid
Installatie
2
guus 2015-02-21 schreef over Ziggo
Zaterdag 21 februari 2015

Ook hier beweren ze dat er geen problemen zijn. Ookal valt het internet hier om de zoveeltijd uit. Ik zeg niet doen
Service
Prijs
Snelheid
Installatie
5
F d M 2015-02-12 schreef over Ziggo
Donderdag 12 februari 2015

We wonen hier (Den Haag, 10 min van centrum) nu 6 jaar en altijd Ziggo gehad. 1 x een storing gehad omdat we onterecht zijn afgesloten. Monteur heeft wandcontactdoos (en dat spul er in) vervangen, modem geupdate, nieuwe coax aangesloten. Niets voor betaald, alles werkte weer. Ze zijn misschien niet de goedkoopste, maar stukke stabieler en sneller dan zo'n budget adsl- lijntje. http://tweakers.net/reviews/3893/9/tweakers-awards-2015-de-uitslag-providers.html
Service
Prijs
Snelheid
Installatie
4
zakaria 2015-01-03 schreef over Ziggo
Zaterdag 03 januari 2015

zeer te vreden over ziggo beter dan kpn is zo sloom met internet bij ziggo kan ik tenminste normaal surfen
Service
Prijs
Snelheid
Installatie
2
Jas 2014-11-27 schreef over Ziggo
Donderdag 27 november 2014

Vele malen met Ziggo contact gehad over slecht functioneren van de internetverbinding, maar ze hebben geen idee waar het aan ligt. Tot die tijd zit ik dus met een jaarcontract vast aan deze incompetente internetprovider. Heb zo ontzettend veel spijt dat ik van KPN ben overgestapt op Ziggo, voor enkele euro´s voordeel per jaar... Per dag moet ik met alle apparaten ongeveer 3x per uur opnieuw inloggen op de router zodat er weer internet wordt doorgegeven via de Wifi. Ook veel last van hoge lag en latency...
Service
Prijs
Snelheid
Installatie
1
Vd w 2014-11-05 schreef over Ziggo
Woensdag 05 november 2014

Helemaal eens met Robbert maar wat nu??? Een doffe ellende!! Wie weet een betere provider?? Ziggo kan ook voor ons geen oplossingen bedenken, tenzij van korte duur! ( dag-dagen) Hier ook modem resetten als oplossing. Wie weet wat te doen? Ziggo scoort alleen hoog op irritatie!
Service
Prijs
Snelheid
Installatie
3
m 2014-11-01 schreef over Ziggo
Zaterdag 01 november 2014

Er zijn periodes dat er geen problemen zijn. Echter van korte duur. Vaak worden we eruit geknikkerd en hebben we geen internet. Zeker als je twee computers aan hebt kan ziggo dit niet leveren. ziggo kan zelf geen problemen op de lijn vinden...
Service
Prijs
Snelheid
Installatie
4
B. 2014-10-16 schreef over Ziggo
Donderdag 16 oktober 2014

Wat kan er beter? wat vinden jullie zelf dat er beter kan? Zoveel vragen maar nog meer wedervragen...
Service
Prijs
Snelheid
Installatie
5
Nicky 2014-10-09 schreef over Ziggo
Donderdag 09 oktober 2014

Naar mijn ervaring de meest stabiele internetprovider die er is.
Service
Prijs
Snelheid
Installatie
5
Bob 2014-10-09 schreef over Ziggo
Donderdag 09 oktober 2014

Niks op aan te merken
Service
Prijs
Snelheid
Installatie
5
Jesse 2014-10-07 schreef over Ziggo
Dinsdag 07 oktober 2014

Helemaal top
Service
Prijs
Snelheid
Installatie
5
Kubra 2014-10-06 schreef over Ziggo
Maandag 06 oktober 2014

nu half jaar klant en kan het iedereen aanraden. Supersnel internet en super mooie tv kwaliteit. Kan KPN niet aan tippen
Service
Prijs
Snelheid
Installatie
5
Ahmet 2014-09-26 schreef over Ziggo
Vrijdag 26 september 2014

Verwacht je wat meer dan huis tuin en keuken internet dan is de kabel van Ziggo de beste keuze. Geen gelul met de wijkcentrale zoals bij ADSL verbindingen. op Wifi netwerk 75 MB bij mijn 90 MB pakket. Dat is nog eens een internet verbinding!!
Service
Prijs
Snelheid
Installatie
2
Robert 2014-09-25 schreef over Ziggo
Donderdag 25 september 2014

Waardeloze internet verbinding bij Ziggo. 3 maal daag modem resetten, steeds wegvallen van de internet verbinding. Digitale televisie is erg instabiel. Klantenservice is niet in staat om een goede oplossing te bieden. Waslijst aan onopgeloste storingen in mijn postcode gebied maar deze problemen hebben niks te maken met mijn klachten volgens de klantenservice. Ik zou zeggen, niet doen !
Service
Prijs
Snelheid
Installatie
5
Rutger 2014-09-22 schreef over Ziggo
Maandag 22 september 2014

Overgestapt van KPN ADSL naar Ziggo Alles in 1 plus 90MB. Een wereld van verschil! nu pas kan ik bijvoorbeeld netflix kijken zonder haperingen, snelle downloads binnenhalen en perfecte beeldkwaliteit. Petje af
Service
Prijs
Snelheid
Installatie
5
Schagen 2014-08-28 schreef over Ziggo
Donderdag 28 augustus 2014

Redelijk tevreden met ziggo. Heb mijn abonnement verandert en kreeg een nieuwe modem zonder enige communicatie erover. Oude modem begon zomaar internet te verliezen. Deed ziggo express zodat ik nieuwe modem ging gebruiken. Echter werkt internet niet zo goed op nieuwe modem. Klantenservice gebeld en oude modem weer in werking gezet. Prima. Beter comminiceren graag.
Service
Prijs
Snelheid
Installatie
2
Nikan 2014-08-02 schreef over Ziggo
Zaterdag 02 augustus 2014

de laatste weken alleen maar problemen met de verbinding van het internet,valt constant weg en moet mijn modem meerdere keren per dag resetten,na diverse telefoontjes richting de helpdesk nog geen meter verder gekomen,alles krijgt de schuld behalve ziggo zelf,wij zijn nu ruim 11 jaar klant maar gaan toch kijken voor een andere provider,jammer dat er van die amateurs achter de helpdesk zitten,echt sneu.
Service
Prijs
Snelheid
Installatie
5
John 2014-06-03 schreef over Ziggo
Dinsdag 03 juni 2014

Overgestapt van kpn adsl naar Ziggo. Een wereld van verschil!! WAUW!!! van de drama 10 MB die ik van kpn kreeg nu netjes me 90MB bij ziggo. Nu weet ik pas wat goed internetten is. TV kwaliteit top!. Klantenservice kan wel iets beter..
Service
Prijs
Snelheid
Installatie
1
Jeroen 2014-05-09 schreef over Ziggo
Vrijdag 09 mei 2014

ik heb lang Ziggo Zakelijk bij mijn klanten aangeraden. Vanaf vandaag nooit meer. Ik heb op veel scholen performance problemen. Veel last van bv. 'package droppings'. Weken gezocht naar de oorzaak: Wereldwijd staat de MTU in routers/switches/modems etc. op 1500. Bij Ziggo Zakelijk staat de Juniper echter ingesteld op MTU 1456. Wat gebeurt er dan? Alle netwerk pakketjes worden verstuurd vanaf een client pc met 1500 MTU, de Juniper breekt deze pakketjes af bij 1456. De client pc krijgt een melding dat niet het gehele pakketje is verstuurd. Daarom wordt het pakketje nogmaals verstuurd, de client pc haalt de resterende '44' uit dit pakketje en maakt er dan zelf weer een '1500' pakketje van. Al het netwerk verkeer van de client pc naar internet gaat hierdoor 'dubbel' over de lijn. Daarnaast gebruikt de client veel meer processor-kracht en geheugen om alle gedrefragmenteerde pakketjes weer om te zetten in '1500 MTU' pakketjes. Hierover contact gehad met Ziggo Zakelijk en dat werd bevestigd. Men is echter niet bereid de MTU in de Juniper aan te passen. Normaal gesproken heb je hier niet eens zoveel last van. Wanneer echter de gehele omgeving is gevirtualiseerd heb je daar des te meer last van, voor mij (en mijn klanten) NOOIT geen Ziggo meer !!!
Service
Prijs
Snelheid
Installatie
1
Exziggogebruiker 2014-01-20 schreef over Ziggo
Maandag 20 januari 2014

NOOIT MEER ZIGGO. Wat een bagger bedrijf. Alleen maar storing. Altijd WIFI problemen. Wifi apparatuur dat niet meer werkt door wifispot.
Service
Prijs
Snelheid
Installatie
2
Geert Vlasblom 2013-11-19 schreef over Ziggo
Dinsdag 19 november 2013

Ik heb nu meer dan 2 jaar Ziggo als provider voor Internet/tv/telefoon, maar overweeg nu weg te gaan, omdat ZIGGO zeer vaak STORING heeft, en er uit ligt. Heb 5 monteurs over de vloer gehad en storingen in de wijkkast enz, enz. Ik raad iedereen weg te gaan bij Ziggo, bovendien heeft Ziggo het monopolie op de kabel, dus kunnen ze zich gekke dingen permiteren. Volgens de helpdesk van Ziggo ligt de storingsgevoeligheid aan het feit dat Ziggo de snelst groeiende is. Daar heb ik niets mee te maken, want ik heb een contract met die club. VOOR MIJ GEEN ZIGGO MEER.
Service
Prijs
Snelheid
Installatie
1
keulen 2013-06-17 schreef over Ziggo
Maandag 17 juni 2013

Ik kan ziggo niet aanbevelen. Het internet is zeer langzaam en doet het vaak niet. Ook de klantenservice vindt ik slecht. Als je een e-mail stuurt dan hoor je niets. (wacht nu al 2,5 week op antwoord) hun keuzemenu aan de telefoon is eindeloos! en dan krijg je eindelijk een medewerker aan de lijn en dan zeggen ze dat je later maar terug moet bellen want de afdeling is niet bereikbaar... jaa daaag!!! al bij al ga ik op zoek naar een andere provider!
Service
Prijs
Snelheid
Installatie
1
mohamed 2013-06-03 schreef over Ziggo
Maandag 03 juni 2013

De monopolie positie, die het casema verkreeg, waarmee wij nu worden uitgebuit en financieel leeggezogen. (De abonamenten werden vroeger op het stadhuis verkocht/afgehandeld), mogenlijke infiltratie in gemeente besturen, (net zoals het oude KPN); Internet is veels te duur. Vergelijk het maar met XMS deze levert 100 down, maar ook 100 up ! Alle andere providers knijpen de upload ! Alle glasvezel die nu door KPN en ander tuig in de grond wordt gebracht, BLOKKEERD, de goedkopere XMS, of andere, een netwerk te maken; Waardoor wij blijven overgeleverd, aan deze UITZUIGERS. Het ZIGGO is (ook) zo'n uitzuiger. (kijk op de website van XMS, want deze gaan naar 200 up/down; En let wel je krijgt 7 aansluitingen per woning ! Dus in principe is 100 of 200 up/down maal 7 mogenlijk. ) Geef die oude kliek geen kans, immers het gaat je geld en kwaliteit kosten. Uitzuigers zijn en blijven uitzuiger. Met of zonder toekomst beloften.
Service
Prijs
Snelheid
Installatie
1
mohamed 2013-06-03 schreef over Ziggo
Maandag 03 juni 2013

De monopolie positie, die het casema verkreeg, waarmee wij nu worden uitgebuit en financieel leeggezogen. (De abonamenten werden vroeger op het stadhuis verkocht/afgehandeld), mogenlijke infiltratie in gemeente besturen, (net zoals het oude KPN); Internet is veels te duur. Vergelijk het maar met XMS deze levert 100 down, maar ook 100 up ! Alle andere providers knijpen de upload ! Alle glasvezel die nu door KPN en ander tuig in de grond wordt gebracht, BLOKKEERD, de goedkopere XMS, of andere, een netwerk te maken; Waardoor wij blijven overgeleverd, aan deze UITZUIGERS. Het ZIGGO is (ook) zo'n uitzuiger. (kijk op de website van XMS, want deze gaan naar 200 up/down; En let wel je krijgt 7 aansluitingen per woning ! Dus in principe is 100 of 200 up/down maal 7 mogenlijk. ) Geef die oude kliek geen kans, immers het gaat je geld en kwaliteit kosten. Uitzuigers zijn en blijven uitzuiger. Met of zonder toekomst beloften.
Service
Prijs
Snelheid
Installatie
3
Aranka 2013-05-02 schreef over Ziggo
Donderdag 02 mei 2013

Tv van ziggo helemaal top, bellen ook prima, maar internet...zit nog geen 5 meter met laptop van de modem, en verbinding is Kl*te. Zelfde probleem had ik paar jaar geleden, toen naar KPN gegaan met internet en bellen, werkte perfect, denk ook dat die ingebouwde router in modem hebben, alles in 1 van ziggo goedkoper, en jammergenoeg heeft kpn niet zoveel zenders als ziggo, kunnen hier buiten dorp geen glasvezel krijgen en ook interactieve tv werkt blijkbaar niet onder de grote rivieren....
Service
Prijs
Snelheid
Installatie
1
Jan van meeteren 2013-04-01 schreef over Ziggo
Maandag 01 april 2013

Nooit meer! Wat een slechte kwaliteit in het midden van het land.. Alleen maar storing aan tv en internet Klantenservice stuurt je van het kastje naar de muur!
Service
Prijs
Snelheid
Installatie
5
jan 2013-03-30 schreef over Ziggo
Zaterdag 30 maart 2013

wat een geweldige provider, super snel internet en haal soms meer dan 120mbit! top!
Service
Prijs
Snelheid
Installatie
2
den 2013-03-18 schreef over Ziggo
Maandag 18 maart 2013

nooit meer ziggo,al bijna anderhalf jaar problemen met die ubee/cisco wifi routers ga over op kpn meschien minder tv kanalen,maar wel gewoon wifi zonder problemen....
Service
Prijs
Snelheid
Installatie
4
Karin Maas 2013-01-31 schreef over Ziggo
Donderdag 31 januari 2013

Inderdaad dhr of mevr Verbeek. Heb ik ook meegemaakt. Hun financiële administratie moet echt op orde gezet worden. Betaalde rekeningen worden maandeling als niet betaald op hun website vermeld. Daarna krijg je zeker incassobrieven thuisgestuurd. Niet voor niets ben ik overgestapt naar een ander provider. Karin Maas
Service
Prijs
Snelheid
Installatie
3
Arie Spies 2013-01-31 schreef over Ziggo
Donderdag 31 januari 2013

Sommige medewerkers van Ziggo moeten cursus klantvriendelijkheid gaan volgen.
Service
Prijs
Snelheid
Installatie
3
K. Verbeek 2013-01-31 schreef over Ziggo
Donderdag 31 januari 2013

Internetverbinding en TV: geen probleem. Maar service: slecht, slecht, slecht! Ik ging met een klacht (factuur onterecht geïncasseerd) aan de balie van Ziggo. Asociale arrogante medewerker van Ziggo die het probleem niet wilde oplossen zegt tegen mij als trouwe klant dat ik naar een ander provider kan gaan als ik wil. 2. Administratie: slecht, slecht, slecht!!! Wat vind je hiervan? Constant incassobrieven in je brievenbus van rekeningen die allang betaald zijn, ondanks dat je betalingsbewijzen opgestuurd heb. Je brieven worden gewoon genegeerd.Steeds bedreigingen dat je TV en Internet afgesloten wordt, terwijl je geen cent schuldig bent aan Ziggo. Tuurlijk, daarom maakte Ziggo miljoenen winst vorig jaar.Heb deze week op TV gezien. Ook past Ziggo regelmatig zijn diensten aan en abonnement wordt elk jaar duurder al wil jij het wel of niet. Dus maak je borst nat als het met geld te maken heeft met Ziggo. Al heb je gelijk, Ziggo krijgt altijd zijn zin. K. Verbeek.
Service
Prijs
Snelheid
Installatie
4
***** 2012-12-17 schreef over Ziggo
Maandag 17 december 2012

Klantenservice van Ziggo is goed. Ze zijn vriendelijk en behulpzaam. Mocht de wachttijd lang zijn, dan kan je je nummer achter laten op internet. Werd binnen enkele minuten teruggebeld. We hebben aardig wat gedoe gehad vanwege meerdere kabelbreuken buiten. Hierdoor slechte internetverbinding en geen digitale tv, maar dat zou bij elke provider het geval zijn. Ziggo heeft het goed opgelost. De straat is meerdere malen opengegaan om de boel te maken. Ook een vergoeding gehad ter compensatie. Enige minpuntje van Ziggo is dat de internetverbinding soms korte tijd wegvalt. Hier heeft Ziggo een oplossing voor aangedragen. Het is nu een stuk minder, maar soms nog wel het geval.
Service
Prijs
Snelheid
Installatie
3
iet fakkeldij 2012-12-04 schreef over Ziggo
Dinsdag 04 december 2012

Ik probeer al dagen in contact te komen maar helaas, onduidelijke menu\'s en per pc helemaal niet te bereiken. Ik baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal
Service
Prijs
Snelheid
Installatie
1
stephan 2012-10-31 schreef over Ziggo
Woensdag 31 oktober 2012

RIP off!!!!!!!!!!!! allemaal valse beloftes, zeer slechte service!!!!!!!!!!!!! Niet doen mensen!!!
Service
Prijs
Snelheid
Installatie
5
Goede beoordeling 2012-10-19 schreef over Ziggo
Vrijdag 19 oktober 2012

Super service! Mijn beide ouders overleden en ik werd direct doorverbonden naar een speciale afdeling die alles in 1x kon regelen! Helemaal geweldig!
Service
Prijs
Snelheid
Installatie
3
Jansen 2012-07-19 schreef over Ziggo
Donderdag 19 juli 2012

HEB NU AL 34 JAAR DEZE PROVIDER,EERST CASEMA ,TOEN WANADOO,EN NU ZIGGO,VIND DE SERVIVE SLECHT ,MIJN MODUM IS NIET OPTIMAAL ,VEEL TELEFOONSTORINGEN,WEL ZIE IK ANDERE AANBIEDINGEN ,VEEL GOEDKOPER ,DENK HIER TOCH EENS OVER NA,ALS ZO LANG KLANT MAG JE OOK WEL EENS WAT VERWACHTEN ALS TROUWE MEE GAANDER,GELD VOOR IEDEREEN OVERIGEN AL ZIT JE ER EEN WEEK,EN HET IS AL WEER DUURDER OOK ,DUS IK DENK NA,OOK NA EEN PAAR VERVELENDE KLANTENSERVICE ERVARINGEN
Service
Prijs
Snelheid
Installatie
2
D.Jansen 2012-05-23 schreef over Ziggo
Woensdag 23 mei 2012

al maanden problemen met snelheid en stabiliteit van internet en telefonie. Hardware probleem kan alleen worden opgelost als er een monteurafspraak wordt gemaakt. Je kan dan een halve dag vrij nemen en op de uitkijk gaan staan. Als ze dan komen en ze vinden niets, dan betaal je Euro 35 voorrij kosten. Ik heb een overzicht waaruit blijkt dat de laatste paar maanden internet niet goed werkt. De laatste 7 jaar was prima, het ligt niet aan de bekabeling en volgens Ziggo ook niet aan de capaciteit en kwaliteit van hun netwerk. Blijft over een klote werkend modem, dat ieder etmaal een paar uur kuren vertoond. Een nieuw modem kan volgens de procedures van Ziggo niet worden toegestuurd. Wat een klote bedrijf!!!!!
Service
Prijs
Snelheid
Installatie
2
Jan 2012-01-14 schreef over Ziggo
Zaterdag 14 januari 2012

Werkt allemaal best wel goed, maar och jee, alles je problemen krijgt en afhankelijk wordt van de helpdesk en service van Ziggo nou trek je portemonnee dan maar!! Erg hoge telefoonkosten bij Ziggo+ helpdesk . Beloften worden niet nagekomen en ik heb echt het gevoel dat het de medewerkers allemaal niet echt interesseert . Ik ga na een aantal jaren nu echt overstappen naar een andere provider. WAT EEN SLECHTE SERVICE !!!
Service
Prijs
Snelheid
Installatie
3
Marian 2012-01-11 schreef over Ziggo
Woensdag 11 januari 2012

Ben best redelijk tevreden over het algemeen. Vind allen dat ze zeer klant onvriendelijk zijn t.o. van hun vaste klanten. Ben nu 5 jaar klant bij ziggo, heb 3 in 1 pakket. NU is mijn ontvanger stuk...garantie verlopen natuurlijk. Kost me bijna 200 euro om een nwe te kopen, wat ik niet kan opbrengen. Maar ze zeggen dat ze dit jaar 2012 ook acties gaan doen voor al bestaande klanten. Ben benieuwd. Ondertussen mis ik heel veel zenders omdat ik nu in het basispakket zit....maar betaal wel voor het duurdere pakket helaas...kan ik niet tijdelijk opzeggen. Ben van plan over te stappen naar een ander provider
Service
Prijs
Snelheid
Installatie
3
Ellen 2011-10-21 schreef over Ziggo
Vrijdag 21 oktober 2011

Wat een eikels! Ik heb ruim 10 jaar Ziggo (eerst Home) en nu ga ik verhuizen. Ik las dat Ziggo draadloze modems heeft, die wilde ik dan ook. Kan niet zei de klantenservice want met het basispakket kon ik zelf wel een modem aansluiten. Verder moest ik op het nieuwe adres zelf een wandcontactdoos aansluiten. Dat is wat moeilijker dan een paar kabeltjes in de desbetreffende aansluitingen van de modems stoppen. Een monteur kost € 99. Toen ik hier nog eens vergeleek zag ik dat dit voor een nieuwkomer € 29 is. Dus een lokkertje voor de nieuwe klanten, maar enige service voor een oude klant ho maar! Toen ik dan mijn Basis Totaal Pakket opzei kreeg ik van de telefoniste een lange preek. Die mijn beslissing alleen nog maar verder positief bevestigde. Ook kon ik mijn oude telefoonnummer niet meenemen omdat ik dan eerst een nieuwe provider bekend moest maken. (ondertussen loopt Ziggo door terwijl ik dan al verhuisd ben) De telefoniste had een toon als: NU zeggen want anders! Ik zag hier in het overzicht al dat draadloze modems en monteurs bij andere providers gratis en snel geregeld kunnen worden. Bovendien nog met extra\'s in het TV pakket voor enkele euro\'s per maand meer. Ik moet zeggen dat er ook heel vriendelijke en behulpzame mensen op de helpdesc werken, maar u kunt het ook heel slecht treffen. Is er echt iets mis met de modem of de bekabeling in huis dan moet u hemel en aarde verzetten om er een deskundige bij te krijgen. Aldus iemand die al jaren klant is (was) bij Ziggo.
Service
Prijs
Snelheid
Installatie
3
joske 2011-07-18 schreef over Ziggo
Maandag 18 juli 2011

ziggo verandert regelmatig en eigenhandig hun paketten. Klanten krijgen dan bericht dat de kosten weer eens hoger worden en worden dus a.h.w. verplicht steeds hogere abbonementskosten te betalen. Nu weer enige pietlutige geupscalde HD-zenders erbij, maar de enige echte HD zender (history-channel) wordt plots overgeheveld naar het extra-pakket wat weer eens duurder is. Contact met Klanten\"service\" is verspilde tijd.
Service
Prijs
Snelheid
Installatie
3
Alice 2011-06-05 schreef over Ziggo
Zondag 05 juni 2011

ik heb nooit echt veel ervaring met de helpdesk gehad, internet ligt er soms wel uit, erg vervelend dat er zeker in het verleden veel storingen geweest zijn, keren dat ik helpdesk belde ben ik altijd netjes gehopen
Service
Prijs
Snelheid
Installatie
4
Jantine 2011-06-05 schreef over Ziggo
Zondag 05 juni 2011

de problemen worden snel opgelost. ze komen langs of ze helpen je via de telefoon. fijn dat alles in 1 zit en je gratis kunt bellen met andere ziggo gebruikers!
Service
Prijs
Snelheid
Installatie
4
Lonneke 2011-06-05 schreef over Ziggo
Zondag 05 juni 2011

We hebben enkel het probleem dat we 1 zender niet ontvangen. Verder prima verbinding!
Service
Prijs
Snelheid
Installatie
4
Ari 2011-06-05 schreef over Ziggo
Zondag 05 juni 2011

Op zich goed, toen ik een probleem had kwam er snel een monteur om het probleem te zoeken.
Service
Prijs
Snelheid
Installatie
3
Eline 2011-06-05 schreef over Ziggo
Zondag 05 juni 2011

Zolang je niets aan service hoeft, prima provider, maar anders kan de hulp nog wel eens erg lang duren...
Service
Prijs
Snelheid
Installatie
5
Jordy 2011-06-05 schreef over Ziggo
Zondag 05 juni 2011

Mijn provider is prima. T gaat snel, installatie was makkelijk. Geen klachten!
Service
Prijs
Snelheid
Installatie
5
Iris 2011-06-05 schreef over Ziggo
Zondag 05 juni 2011

Sinds 6 januarie aangesloten bij ziggo en helemaal geen problemen gehad met de instalatie. De helpdesk was bij mij binnen 1,5 minuut bereikbaar en werd ook discreet geholpen.
Service
Prijs
Snelheid
Installatie
4
Joey 2011-06-05 schreef over Ziggo
Zondag 05 juni 2011

geen opmerking
Service
Prijs
Snelheid
Installatie
4
Fred 2011-06-05 schreef over Ziggo
Zondag 05 juni 2011

Nooit echt problemen gehad, vroeger toen we nog een kastje gebruikte wel regelmatig dat dat ding er mee uitscheidde, dat we de stekker er opnieuw in moesten stoppen. Sinds we een tv hebben waar het pasje ingestoken wordt hebben we nergens meer last van gehad.
Service
Prijs
Snelheid
Installatie
3
Zoe 2011-06-05 schreef over Ziggo
Zondag 05 juni 2011

Nog geen echte problemen gehad, maar als je ze te pakken wil krijgen sta je een half uur in de wacht..
Service
Prijs
Snelheid
Installatie
4
Thijs 2011-06-05 schreef over Ziggo
Zondag 05 juni 2011

Problemen worden niet echt snel opgelost. We hebben een week zonder internet, telefoon en tv gezeten en ziggo kon pas een week later komen. Het bleek echter dat de router op een te grote afstand hing. Klein probleempje maar. jammer dat we er een week op hebben moeten wachten.
Service
Prijs
Snelheid
Installatie
4
Lucas 2011-06-05 schreef over Ziggo
Zondag 05 juni 2011

Je wordt bij de service van hot naar her gestuurd, dat is wel jammer
Service
Prijs
Snelheid
Installatie
5
Henk 2011-05-29 schreef over Ziggo
Zondag 29 mei 2011

Ik ben erg tevreden over Ziggo als internet provider!
Service
Prijs
Snelheid
Installatie
5
remco 2011-05-24 schreef over Ziggo
Dinsdag 24 mei 2011

Super service en snelle verbinding, had problemen met mijn splitter en kreeg na een telefoontje een nieuwe toegezonden
Service
Prijs
Snelheid
Installatie

Provider informatie

Ziggo is een landelijke aanbieder van media en communicatiediensten. Ziggo biedt haar diensten aan bijna 3 miljoen huishoudens in Nederland en is hiermee een van de grotere spelers op het gebied van telecom in Nederland. Verdeeld over de drie miljoen huishoudens wordt bij 1.9 miljoen breedband aangeboden, 2.3 miljoen digitale televisie en 1.6 miljoen telefoonabonnees. Het netwerk van Ziggo bestaat voor 98% uit glasvezel en is hiermee klaar voor nieuwe diensten in de toekomst en hogere snelheden voor internet.

Ziggo heeft drie Alles-in-1 pakketten waaruit gekozen kan worden de snelheden variëren tussen de 40 en de 200 Mb/s. Hierdoor is er voor elk huishouden wel een snelheid te vinden die past. De alles-in-1 pakketten zijn zelf aan te passen met verschillende extra zenders en verschillende telefoondiensten. Ziggo biedt niet alleen tv, internet en vaste telefonie maar ook mobiele telefonie is te bestellen bij Ziggo.

Het laatste nieuws

Oudere nieuwsberichten
Ziggo stopt met Ziggo Bapp & UPC Phone App

Eind april worden deze 2 apps niet langer ondersteund. Met deze apps was het mogelijk om vanaf je mobiel via de huistelefoon te bellen.

Lees meer..

Minister Kamp ziet geen nadelen samenwerking Ziggo en Vodafone

Minister Henk Kamp van Economische Zaken heeft laten weten dat hij geen nadelige gevolgen ziet in een samenwerking tussen Ziggo en Vodafone alleen maar voordelen.

Lees meer..

Liberty Global komt in 2017 met 4K Ultra HD TV-Decoder

De eigenaar van onder andere Ziggo heeft aangekondigd in 2017 een TV-Decoder uit te brengen die geschikt is voor 4k Ultra HD beelden.

Lees meer..

Fusie Ziggo en Vodafone rond

Fusie Ziggo en Vodafone rond

Dinsdag 16 februari 2016

Ziggo en Vodafone Nederland gaan verder als één bedrijf. Dat heeft het moederbedrijf van Ziggo (Liberty Global) bekendgemaakt.

Lees meer..

Service

Ziggo komt voort uit een fusie tussen kabelproviders UPC, @Home, Casema en Multikabel en is onderdeel van Liberty Global, ’s werelds grootste internationale kabelbedrijf.

Het Ziggo netwerk bestaat voor 97% uit glasvezel, tot op gemiddeld 300 meter van de voordeur. Via dit netwerk biedt Ziggo diverse diensten zoals televisie, supersnel internet en telefonie.



Bedrijfsgeschiedenis

Ziggo komt voort uit een fusie tussen kabelproviders UPC, @Home, Casema en Multikabel en is onderdeel van Liberty Global, ’s werelds grootste internationale kabelbedrijf.
Het Ziggo netwerk bestaat voor 97% uit glasvezel, tot op gemiddeld 300 meter van de voordeur. Via dit netwerk biedt Ziggo diverse diensten zoals televisie, supersnel internet en telefonie.